| کد خبر: 236645 |

همچنان که پیش از این تین نیوز خبر داده بود، محمد محمدی‌ بخش به ریاست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد.

تین نیوز

سر انجام پس از گمانه زنی های فرواون، در نشست امروز هیئت دولت،  رئیس سازمان هواپیمایی مشخص شد.

به گزارش تین نیوز، بر این اساس، همچنان که پیش از این تین نیوز خبر داده بود،  محمد محمدی‌ بخش به ریاست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

محمدی بخش در چند سال اخیر با مدیریت بر پویا ایر تجربه مدیریت در بخش هوانوردی را به خوبی کسب کرده و با این بخش آشنایی کامل دارد.

برخی کارشناسان هوانوردی نیز مدتی پیش در گفت و گو با تین نیوز عملکرد شرکت پویا ایر را در مدت یاد شده، مثبت ارزیابی کرده اند که این موضوع موجب امیدواری کارشناسان این نسبت به آینده هوانوردی کشور شده است.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 1

    پایان دوران رخوت و نکبت شرکت فرودگاهها و ماوبری هوایی ایران هم به فضل الهی نزدیک است. ای کاش با کمک رسانه ها مخصوصا رسانه تخصصی حمل و نقل عملکرد این قوم تحمیلی مدیریتی شفاف شود. تیمی که فاقد کمترین عملکرد مثبت و عامل تحمیل بسیاری از مشکلات و فرصت سوزی ها به شرکت و صنعت شدند. فقط جزئی از کارهای انها این موارد است

    تحویل بخش زیادی از زمین فرودگاه به بخش نظامی بدون گرفتن هیچ امتیازی!

    نظامی کردن برخی از فرودگاههای تجاری کشور بر خلاف استانداردها

    پذیرش تعداد زیادی از فرودگاههای فرسوده و غیر اقتصادی نفت که به تنهایی برای نابودی شرکت کافی است.

    بر هم زدن توافق تاریخی شرکت با بخش نظامی برای دریافت چندصد هکتار زمین در فرودگاههای اصفهان و مهرآباد

    تحویل مجانی زمین های استثنایی و الماس گونه حاشیه جاده مخصوص محل طرح ایجاد مرکز آموزش شرکت بصورت مجانی به برخی نهادها. زمینی که با یختی از تامین اجتماعی پس گرفته شد!

    نخریدن هیچ گونه تجهیزات هوانوردی و فرودگاهی طی 4 سال گذشته
    عدم اجرای هیچ طرح توسعه فرودگاهی و ناوبری

    واگذاری مسئله دار تعمیر باند 26 چپ مهرآباد به پیمانکار در قالب سرمایه گذاری با وجود منابع مالی

    بخشش منابع محدود شرکت برای پرداخت حقوق بازنشستگان هما

    پرداخت میلیاردها تومان به پیمانکار CIP مشهد خلاف قانون

    تعطیلی طرح مهم تربیت مدیران آینده

    ناتوانی در خرید هواپیمای فلایت چک دوم علیرغم پرداخت وجه آن در سه سال قبل

    اضافه کردن دهها نیروی سفارشی نمایندگان مجلس و دیگر ذینفعان به شرکت

    انتصاب مدیران معزول دارای فساد و ناکارامدی در فرودگاهها و حذف مدیران موفق و پاک

    عقد قراردادهای بیمه با دوستان و رفقا

    افزایش سنگین هزینه های جاری و پول پاشی برای بقای خود

    افزایش سنگین مطالبات شرکت از شرکت های هواپیمایی

    عدم استفاده از قوانین خاص شرکت و حتی تدوین نکردن آیین نامه های اداری؛ استخدامی؛ مالی و... در فرصت بزرگ 4 ساله و دهها موارد مشابه
    ان شاا... تین محترم فرصتی را برای بررسی عملکرد این مدیران غاصب و تحمیلی که برای تامین منافع فردی صدمات جبران ناپذیری به صنعت و کشور زدند ایجاد تا درس عبرتی برای کارگزاران عالی در سپردن جایگاههای مهم به شایستگان شده و از تکرار این مصائب جلوگیری شود.

    • شمس آبادی 1 1

      خوب هنر این نامردا همینه. اینا زمان احمدی نژاد هم همین کارا رو کردن. مثلا قرارداد cip امام و cip مهرآباد رو همینا بستن. پارکینگ مهراباد را بتون کردن بعد پول پاکتی بین هیئت مدیره تقسیم شد. الان هم حقوق خودشون رو نگاه کنین و با کنترلری که همه پول شرکت را در می اره مقایسه بشه ببینین چکار کردن. نه دیوان و نه بازرسی هم کاری له اونا نداره.
      از تین نیوز هم ممنون که شجاعانه اینا را منتشر میکنه و

    • ساغر 0 0

      چطور شما این چیزا رو میدونید اما دستگاه های ناظر مرتبط به سایر قوا نمیداند.
      جایی میگویید منابع محدود و جایی دیگر میگویید با داشتن منابع چرا پروژه باند مهرآباد دادید بخش خصوصی.
      پروژه های قبلی تماما نیمه کاره و برای هیاهو و امتیاز سیاسی تو پاچه شرکت رفت. مثل سقز و جهرم و گناباد.
      اما از کرمان نمیگویید که ۱۰ ماهه ساخته شد. از بازسازی برج و اپروچ مهرآباد نمیگویید و یا استفاده از سیستم داخلی در جهت اقتصاد مقاومتی.
      چون به نفعتان نیست.
      نظامی ها کجا آمدند جز ارومیه و زاهدان؟ آن هم برای امنیت کشور؟
      ندانسته و بدون سند فقط فریاد میکشید.

      البته به نفعتان نیست که بگویید بعد از کرونا ۸۰ درصد درآمد شرکت کاهش داشت و با این حال آب تو دل ۷ هزار نفر پرسنل تکون نخورد و وام های مختلف هم همگی گرفتند.
      البته به صلاحتان نیست که بگویید

  • ناشناس 1 0

    پاک ترین و آرام ترین دوران شرکت همین نزدیک به ۴ سال گذشته است. تایید عملکرد عملیاتی و مالی شرکت توسط مهمترین دستگاهای ناظر مثل دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و حسابرس و بازرس قانونی شرکت و کمیسیون عمران مجلی بهترین دلیل است. افتتاح تعداد زیادی پروژه مثل ترمینال اردبیل و جهرم و خ ید و راه اندازی رادارها مثل مهراباد و یاخت یک فرودگاه در کردستان از صفر تا صد و توسعه فرودگاه یاسوج و رفع مشکلات ایمنی ان کن کارهایی هست؟

    • ناشناس 1 0

      بابا دروغ نگین. این کارا همه قبل از شما انجام شد. شما فقط قیچیش کردین.شما یه خودرو هم نخریدین و فقط توش بنزین ریختین و پلاک خودرو دولتی رو سفید کردین و دفتین عشق حال و ویلای شمالتون. راست میگین تاریخ دقیق قراردادهای ساخت فرودگاه و خرید و حتی نصب رادار و ترمینال ها را اعلام کنین. این ارامش هم به درد عمه تان مخورد اینکه همه را بخرین، هر کسی گفت زمین بدین، بدین و نفر من رو استخدام کن بکنید، پروژه را به فلانی بدین و شما هم بدین، خلاصه برای موندنتون به همه باج بدین و یک کار کوچیک هم نکنین و همه چیز آروم باشه که هنر نیست.
      مردین با سند جواب بدین.
      یا حق

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید