| کد خبر: 235627 |

◄ مدیرعامل پویا ایر به سازمان هواپیمایی کشوری می رود

بر اساس اطلاعات کسب شده، حکم محمدی بخش قطعی است و او به زودی بر جایگاه ریاست سازمان هواپیمایی کشوری تکیه خواهد زد.

تین نیوز

سرانجام پس از بیش یک ماه حدس و گمان، گفته می شود کار انتخاب رئیس سازمان هواپیمایی کشور از سوی وزیر راه و شهرسازی به پایان رسیده است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس خبرهایی که به دست ما رسیده، محمد محمدی بخش که سابقه مدیریت شرکت هواپیمایی پویا را دارد به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی انتخاب شده است.

بر اساس اطلاعات کسب شده، حکم محمدی بخش قطعی است و او به زودی بر جایگاه ریاست سازمان هواپیمایی کشوری تکیه خواهد زد.

پیگیری های ما نشان می دهد گرچه محمدی بخش سابقه فعالیت در حوزه نظامی و درجه سرهنگی دارد اما در چند سال اخیر با مدیریت بر پویا ایر تجربه مدیریت در بخش هوانوردی را به خوبی کسب کرده و با این بخش آشنایی کامل دارد.

بیشتر بخوانید:

 این در حالی است که برخی کارشناسان هوانوردی نیز در گفت و گو با تین نیوز عملکرد شرکت پویا ایر را در مدت یاد شده، مثبت ارزیابی کرده اند که این موضوع در کنار هماهنگ بودن این انتخاب با رویکرد دولت، موجب امیدواری کارشناسان این نسبت به آینده هوانوردی کشور شده است.

از سوی دیگر، با توجه به این که از زمان تشکیل دولت سیزدهم و انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی، لابی های گسترده ای از سوی افراد برای تصدی خود بر این پست صورت گرفته است که از جمله آنان می توان به تلاش های مختلف افرادی از جمله سیاوش امیر مکری و رضا نخجوانی و حتی مرتضی طلایی که تجربه جدی در امر هوانوردی نداشته در این زمینه اشاره کرد، مشخص می شود وزیر راه و شهرسازی عملکرد مستقلی داشته و توجه چندانی به لابیگری ها و تصمیمات محفلی ندارد و انتخاب های هوشمندانه ای خواهد داشت.

قابل ذکر است شرکت هواپیمایی پویا در سال 1381 تاسیس شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایمان مبعلی 4 0

    رضایی گوچی نقش اول را در حذف مدیران بی نظیر و قدرتمند و موفق صنعت و به صندلی نشاندن نالایق ترین افراد داشته و اکنون نیز سعی زیادی را برای حفظ مدیرانی دارد که گوشه ای از عملکرد انها را در بحران پروازهای اربعین دیدیم. افرادی که در حد رئیس یک اداره هم نیستند ولی با زبونی و بله قربان گویی و باج دادن به هر کس جای بزرگان را گرفته اند و اوضاع را به این نابسامانی رسانده اند.

    • ناشناس 2 0

      خوب به آقای قالی باف اطلاع دهید تا جلوی دخالت نمایندگان را بگیرن. دلیلی نداره. اینا میخوان دست نشاندگان خودشون را بگذارند و حتما هم آدمهای بیخود را حمایت میکنند.

    • ناشناس 5 2

      تو همان ایمان مبعلی فوتبالیست معروفی؟ خدایی اگر خودتی بیا مدیر عامل شرکت فرودگاهها شو. تازه اقای امیر مکری هم در انجام تحولات و اجرای طرح های به یادماندنی خود یه تلوزیون ۷۵ اینچی هم گرفته که تو اتاقشه و موقع مسابقات فوتبال خیلی کارامدی ایشان را بالا می برد. البته عملکردش هم مثل عملکرد تیم محبوبش استقلال هست که فقط پول خرج میکنه و هیچ حاصلی هم نداره. به نظر من هرکی بیتد از این جماعت مسخره بهتره. حتی طلایی یا نخجوانی یا ...

  • ناشناس 6 0

    این امیر مکری برای ماندن خود کلی زمین های فرودگاهها را مجانی به نظامی ها داد و یک سانت هم زمین جاش نگرفت.
    خدا لعنت کند لابی های کثیف را که برای فساد و ساختن دنیای خود کشور را نابود کردند.

    • ناشناس 4 1

      مملکت همین آدمای ماست را میخواهد. انتصاباتشان را نگاه کنید هرچه برداشته اند آدمای متخصص و پا پاک و هرجه گذاشته اند یا ناپاک یا سیاسی یا نالایق و یا همشهری از خطه شمال.
      هنوز رحیم مشایی در شرکت فرودگاه و ناوبری حاکم است.

  • یک اشنا 3 3

    به عنوان کسی که زیر مجموعه این شرکت بودم باید بگم با شنیدن این خبر باید گفت جای تاسف داره ...همه این حرفها و تعریف ها دروغ محضه... برای دریافت حقیقت باید رجوع کرد به درد و دل زیر مجموعه این شخص که با رفتاری دیکتاتور مآبانه و قدرت طلبانه چگونه در حق زیر مجموعه خود ظلم کرده... در برخی خبرها شنیده میشه که میگویند ایشان خلبان است که این هم یک دروغ بزرگتر است...تنها تجربه ایشان از بخش هوانوردی یک ردیومن ایلوشین میباشد و متاسفانه باید گفت برخلاف ادعای خبر شما ایشان هیچ شناخت درستی از بخش هوانوردی مسافربری ندارد و بسی جای تامل و تاسف است انتخاب ایشان.

    • ناشناس 2 4

      شما که نمیدانی این آقا سالها است که با هواپیمای مسافری می پرد و مدیر عامل شرکت هم هست چرا دهانت را باز می کنی؟ فقط چون پاسدار است باید حرف بی ربط بزنی؟ راجع به امیر برخورد یا امیر زنگنه محترم هم نوشتی یا فقط راجع به یک پاسداری که در مبارزه با داعش در خط مقدم بود، اینچنین می نویسی؟

  • ناشناس 3 1

    آقای رئیسی باید به داد صنعت برسند. این آقایان فقط دنبال منافع خودشان هستند. ببینید مدیر عامل و هیئت مدیره در این 4 یا 5 سال که اومدن چقدر حقوق و مزایای خود را زیاد کرده اند و چه وام هایی گرفته اند. در مقابل یک قدم کوچک برای بهبود وضع کنترلرها نکرده اند.
    عوض کنید این عوضی ها را آقای رستم قاسمی

  • ناشناس 1 0

    آخه مرتضی طلایی. خودش با لابی گری. تایید واردشورا شد. صلاحیت ندارد

  • شاد شاد 3 3

    آقای محسن اسماعیلی اقای حمید سیدی آقای چلندری مشهور به باند کرمانی ها را هم به گزینه ها اضافه کنید.

  • عبدالله 7 1

    خداوند از سر تقصیرات آقای اسلامی نگذرد که با انتصابات بی ضابطه و بدون برنامه حمل و نقل هوایی را به سمت نابودی سوق داد.

    • اتم 3 4

      کاش اسلامی این شازده ها را با خود به سازمان انرژی هسته ای ببرد و انجا را با این تخمه ها؛ ببخشید با این نخبه ها متحول کند.

  • ناشناس 0 0

    محمدی بخش فاقد صلاحیت های واقعی برای این تصدی است و با نفوذی که داشت برخی مدارک هوانوردی را برای خودش دست و پا کرد،کشور دست امثال ایشان ندهید،تمام علت رشد سریع ایشان داشتن روابط با مراکز قدرت است،