| کد خبر: 190635 |

◄ برقراری 3 مسیر پروازی جدید شرکت هواپیمایی قشم‌ایر

به علت تقاضای زیاد مسافران، گردشگران و بازرگانان و همچنین به‌منظور تسهیل در امر جابه‌جایی مسافران، پروازهای برنامه‌ای شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در مسیر تهران-مسقط-تهران، از فرودگاه بین‌المللی حضرت امام -مسقط-شیراز-مسقط و همچنین مسقط-مشهد-مسقط برقرار می‌شود.

تین نیوز

به علت تقاضای زیاد مسافران، گردشگران و بازرگانان و همچنین به‌منظور تسهیل در امر جابه‌جایی مسافران، پروازهای برنامه‌ای شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در مسیر تهران-مسقط-تهران، از فرودگاه بین‌المللی حضرت امام / مسقط-شیراز-مسقط و همچنین مسقط-مشهد-مسقط برقرار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر، پروازهای برنامه‌ای شرکت هواپیمایی قشم در مسیر فرودگاه حضرت امام -مسقط- فرودگاه حضرت امام از روز جمعه مورخ 98/3/31 با 2 پرواز هفتگی در روزهای دوشنبه و جمعه و از روز پنج‌شنبه مورخ98/4/6 با 3 پرواز هفتگی در روزهای دوشنبه، پنج‌شنبه و جمعه برقرار می‌شود.

همچنین پروازهای برنامه‌ای در مسیر مسقط-شیراز-مسقط از روز جمعه مورخ 98/3/31 با 2 پرواز هفتگی در روزهای دوشنبه و جمعه و در مسیر مسقط-مشهد-مسقط از روز پنج‌شنبه مورخ 98/4/6 با یک پرواز در هفته برقرار می‌شوند. که این پروازها با هواپیمای ایرباس 320 و با ظرفیت مسافری 140 نفر انجام می‌شود.

شرکت هواپیمایی قشم‌ایر، اولین پرواز خود به کشور عمان را با 2 پرواز هفتگی در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه، در مسیر قشم- مسقط- قشم و با بهره‌گیری از هواپیمای آر-جی از بهمن‌ماه 97 آغاز کرد. که در حال حاضر با اضافه شدن مسیرهای جدید فوق‌الذکر به مقصد فرودگاه مسقط، امکان خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در نقاط متنوعی از کشور فراهم شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نام محسن زبردست 0 0

    قشم