| کد خبر: 184653 |

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

◄ مهلت پنج روزه به پنج شرکت هواپیمایی برای استانداردسازی جت فوکر ۱۰۰

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت پنج روزه این سازمان به پنج شرکت هواپیمایی بهره‌بردار از هواپیمای مسافربری جت فوکر ۱۰۰ و استانداردسازی ارابه‌های فرود آن خبر داد.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت پنج روزه این سازمان به پنج شرکت هواپیمایی بهره‌بردار از هواپیمای مسافربری جت فوکر ۱۰۰ و استانداردسازی ارابه‌های فرود آن خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری رضا جعفرزاده گفت: نظر به برخی حوادث ناشی از اشکال در ارابه های فرود  فوکر ۱۰۰ ناوگان هوایی کشور و برای اطمینان بیش‌تر استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی جهت انجام چک‌های مربوطه به مشکل ارابه‌های فرود را ظرف مدت ۵ روز صادر کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری شرکت‌های بهره‌بردار هواپیمای فوکر ۱۰۰ را شامل؛ ایران‌ایر، آسمان، قشم‌ایر، کیش‌ایر، کارون برشمرد و افزود: پس از جلسه مشترک مورخ ۳ فروردین ۹۸ شرکت های هواپیمایی بهره بردار فوکر ۱۰۰ با معاون استاندارد پرواز ، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل و مدیرکل صلاحیت پرواز در سازمان هواپیمایی کشوری، دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی در خصوص این نوع هواپیما به این شرکت‌ها نهایی و ابلاغ شد.

وی با بیان این‌که این شرکت‌ها تا هشتم فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به انجام بندهای مربوط به دستورالعمل الزام شده سازمان اقدام و  در چک A هواپیما نیز تکرار کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.