| کد خبر: 177239 |

◄ پروازهای داخلی تهران هم به فرودگاه امام می‌رود

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام با اشاره به اینکه برقراری پروازهای داخلی در فرودگاه امام درخواست مردم و ایرلاین‌ها است، گفت: با این اتفاق، پروازهای داخلی پایتخت مجددا ۲۴ ساعته می‌شود.

تین نیوز

معاون بهره‌برداری فرودگاهی و عضو هیات مدیره شهر فرودگاهی امام با اشاره به اینکه بعد از افتتاح ترمینال سلام که در چند ماه آینده اتفاق می‌افتد، پروازهای داخلی نیز از فرودگاه بین‌المللی امام انجام خواهد شد، گفت: اولین دلیل اتخاذ چنین تصمیمی درخواست مردم است. اکنون مسافرانی که از اقصی نقاط کشور و از مسیرهای دور مانند بندرعباس، شیراز، زاهدان، کرمان و غیره قصد انجام پرواز خارجی دارند، باید به فرودگاه مهرآباد آمده و به‌صورت زمینی خود را به فرودگاه امام برسانند تا پرواز خارجی خود را انجام دهند.

به نقل از تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام، علی رستمی ادامه داد: برای پاسخگویی به این تقاضا‌ها پروازهای داخلی فرودگاه امام از چندین نقطه کشور که مسیر دوری نسبت به تهران دارند، برقرار خواهد شد. هنگامی‌که پروازها از پنج یا شش استان برقرار شود، مسافران این مسیرها تجمیع شده و پرواز خارجی خود را انجام خواهند داد.

رستمی دلیل دوم اتخاذ این تصمیم را درخواست ایرلاین‌ها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هنگامی‌که ایرلاین‌ها بخواهند هواپیمایی را از مسیر داخلی به مسیر خارجی منتقل کنند، ناچارند هواپیما را بدون مسافر به فرودگاه امام انتقال دهند و این به ضرر ایرلاین‌ها است.

وی افزود: با آغاز پروازهای داخلی در فرودگاه بین‌المللی امام، ایرلاین‌ها می‌توانند هواپیمای خود را با مسافر به فرودگاه امام انتقال بدهند و از زیان خود جلوگیری کنند.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام، تعطیل بودن فرودگاه مهرآباد از ساعت ۱۲ شب الی پنج صبح را علت دیگری برای لزوم برقراری پرواز داخلی در فرودگاه امام دانست و گفت: برای پایتخت کشور خوب نیست که در ۲۴ ساعت، ساعتی از شبانه‌روز را پرواز نداشته باشد.

وی تاکید کرد: این خلاء که اکنون در فرودگاه مهرآباد وجود دارد، با آغاز پروازهای داخلی در فرودگاه امام برطرف خواهد شد و پایتخت می‌تواند به‌صورت ۲۴ ساعته پروازهای داخلی داشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بانام 0 0

    این تصمیم واقعا کارشناسی شده است؟ با اینکار تمام استانهایی که فاصله کمی تا تهران دارند ترجیح می دهند به جای 4 - 5 ساعت وقت تلف کردن تا رسیدن به فرودگاه امام و سوار شدن هواپیما با خودرو مسافرت کنند حالا چطور شرکتهای هواپیمایی موافق این طرح هستند؟