| کد خبر: 176721 |

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خبر داد:

◄ اعزام و پذیرش بیش از 140‌هزار زائر در عملیات پروازی اربعین

تاخیر پروازهای اربعین در فرودگاه بین‌المللی امام کاهش 27‌درصدی داشته است.

تین نیوز

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام، گفت: امسال با در نظر گرفتن گیت‌های اختصاصی گذرنامه برای پروازهای اربعین و هم‌چنین تسهیلات ویژه فرودگاهی، میزان ایستایی زائران اربعین حسینی در فرودگاه امام به حداقل رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام IKACNews، علی رستمی با اشاره به انجام بیش از 800 سورتی پرواز در عملیات پروازی اربعین سال 97 اظهار داشت: از تاریخ 27 مهر لغایت 12 آبان ماه 401 سورتی پرواز ورودی و 402 سورتی پرواز خروجی صورت گرفته و درمجموع 140 هزار زائر مراسم اربعین حسینی در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اعزام و پذیرش‌شده‌اند.

وی افزود: در عملیات پروازی اربعین تاکنون 70 هزار و 97 زائر از فرودگاه امام به شهرهای نجف و بغداد منتقل‌شده‌اند و 69 هزار و 852 نفر نیز از عتبات عالیات به کشور بازگشته‌اند که البته این تعداد تا پایان ماه صفر افزایش پیدا می‌کند.

رستمی از جابه‌جایی بیش از 123 تن بار مسافران در پروازهای رفت‌وبرگشت اربعین خبر داد و گفت: امسال با در نظر گرفتن گیت‌های اختصاصی گذرنامه برای پروازهای اربعین و هم‌چنین ارائه تسهیلات ویژه ازجمله سالن مجزا، برپایی موکب امام روح‌اله با خدمات فرهنگی و رفاهی، حضور راهنمای مسافر در بخش‌های مختلف فرودگاه و فضای مناسب و کافی برای پارک خودرو، رضایت‌مندی زائران اربعین از خدمات فرودگاهی به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش‌یافته است.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام، تصریح کرد: سعی کردیم با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری تاخیر پروازهای اربعین را در فرودگاه بین‌المللی امام به حداقل برسانیم و خوشبختانه کاهش 27‌درصدی تأخیرات را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.