| کد خبر: 195572 |

با عنایت به موقعیت و اهمیت استراتژیکی پل سیاه در راه‌آهن ج.ا.ا و اداره‌کل راه‌آهن جنوب عملیات تکمیلی روسازی پل سیاه از تاریخ 98/04/28 آغاز و درتاریخ 98/06/10 به اتمام رسید.

تین‌نیوز | 

با عنایت به موقعیت و اهمیت استراتژیکی پل سیاه در راه‌آهن ج.ا.ا و اداره‌کل راه‌آهن جنوب عملیات تکمیلی روسازی پل سیاه از تاریخ 98/04/28 آغاز و درتاریخ 98/06/10 به اتمام رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن جنوب، تعویض تعداد۲۳۴ عدد تراورس چوبی فرسوده، تنظیم عرض‌خط، پیچ‌بندی اتصالی، پیچ‌های‌شرپ، پیچ‌بندی خاموت‌های U شکل از عمده فعالیت‌های صورت گرفته توسط کارکنان پرتلاش این اداره کل در بازسازی این پل است.

 پل سیاه در سال ۱۳۰۸ خورشیدی و هم‌زمان با احداث راه‌‌آهن سراسری ایران، به عنوان اولین پل شهر اهواز،  به‌طول ۱۰۵۰ متر و عرض شش متر بر روی رودخانه کارون احداث شد که  خط‌آهن بندر امام‌خمینی، در جنوب  استان خوزستان، را به راه‌آهن سراسری  وصل می‌کند. این پل به دلیل رنگ سیاه بدنه و پایه‌های آن به پل سیاه شهرت دارد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین