| کد خبر: 181523 |

یک راننده خود مالک مطرح کرد:

انجمن‌ها می‌توانند در اولین فرصت برای تاسیس تعاونی حمل‌و‌نقل اقدام کنند.

تین نیوز

یک راننده کامیون به انجمن‌های صنفی رانندگان پیشنهاد داد در جهت جلب اعتماد آنان، با توجه به اساسنامه انجمن مبنی بر ایجاد تعاونی‌های مختلف، در اولین فرصت برای تاسیس تعاونی حمل‌و‌نقل اقدام کنند.

به گزارش تین‌نیوز، سید دلاور موسوی این پیشنهاد را در کانال تلگرامی خود مطرح کرد و افزود: با توجه به اساسنامه انجمن‌ها مبنی بر ایجاد تعاونی‌های مختلف و سرمایه‌گذاری به نفع اعضا، انجمن‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از این موقعیت، در اولین فرصت برای تاسیس تعاونی حمل‌و‌نقل اقدام کنند.

وی افزود: با این روش بین انجمن و تعاونی وحدت رویه ایجاد شده و دست شرکت‌های سودجو از این صنف کوتاه می‌شود.

این کامیوندار تاکید کرد: هر انجمن همچنین می‌تواند با تشکیل گروه در شبکه‌های اجتماعی، تمام رانندگان عضو را در گروه مورد نظر در کنار یکدگیر گرد بیاورد.

او اظهار کرد: مزیت انجام چنین کاری آن است که زمانی‌که رانندگان عضو در هرجای ایران دچار مشکل شدند از طریق این گروه مدارک را برای انجمن‌ها ارسال کرده و اعضای انجمن‌ها نیز با ارتباط مستقیم با مسئولان مشکلات را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌نمایند.

به گفته موسوی، انجمن‌ها همچنین می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، رویدادهای حمل‌و‌نقل را در کمترین زمان به اطلاع رانندگان برسانند.

او گفت: بدین ترتیب رانندگان نیز دیگر مجبور نیستند برای پیگیری مشکلات خود در شهرهای دیگر توقف کنند که این کار به‌طور قطع موجب افزایش سطح رضایت‌مندی رانندگان خواهد شد.

موسوی افزود: انجمن‌ها همچنین می‌توانند با ارتباط گرفتن با یکدیگر (هر انجمن با انجمن دیگر) اوضاع حمل‌و‌نقل در کل کشور را رصد نموده و مشکلات رانندگان تحت پوشش خود را حل و فصل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • منتظری 0 0

    بسیار عالی

  • حسین 0 0

    مثل همیشه کلام سید موثر و راهگشاست اگر انجمن ها به کار ببندن

  • حسن عبدالله زاده دانالویی 0 0

    ما هم که مثبت است انشاالله موفق باشید آقای قاسمی

  • علیرضا مجیدزاده راننده سواری بر 0 0

    بانظرهمکارعزیزم جناب سید موسوی موافقم

  • محسن متقین 0 0

    از نخبه گام ومطلعین صنف دراین خصوص یک سوال دارم .آیا تعاونی های حمل و نقل باشرکت های سهامی حمل و نقل تفوت دارد؟! تفاوت ساختاری این دو گروه شرکت درچیست؟! شرایط اختصاصی تشکیل شرکتهای تعاونی حمل و نقل چیست؟!چه کسانی می‌توانند در شرکتهای تعاونی حمل و نقل عضو شوند؟!در ادامه فعالیت شرکتهای تعاونی حمل و نقل تکلیف اعضایی که شرایط عضویت خود را از دست میدهند چیست؟! پاسخ این سوالات ما را در تشکیل شرکتهای تعاونی حمل و نقل خودراننده راهنمایی خواهد کرد....

  • محسن متقین 0 0

    لطفاً رجوع کنید به مقاله ای در خصوص جایگاه اشتغال در شرکت های تعاونی حمل و نقل وتسخیر این شرکتها به وسیله تفکر سرمایه گذاری در آنها وتشکیل تعاونی های حمل و نقل خانوادگی واستفاده از تسهیلات دولت در آنها وانحراف از اهداف اشتغال در آنها

    البته تین نیوز که افتخار انتشار اینگونه نوشته ها را به ما نمی‌دهد .به نافذ وعلم وعمل مراجعه کنید.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین