ارتقای کیفیت خدمات رسانی در سفرهای اربعین و مشهد
نماینده مردم مشهد گفت: با توجه به افزایش کمی تعداد زائران کربلا و مشهد در هفته های اخیر کیفیت خدمات رسانی نیز مناسب بود و حتی ارتقا یافته است.

نماینده مردم مشهد گفت: با توجه به افزایش کمی تعداد زائران کربلا و مشهد در هفته های اخیر کیفیت خدمات رسانی نیز مناسب بود و حتی ارتقا یافته است.
به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای اربعین، گفت: امسال مردم در مجموع از شرایط و وضعیت تردد اربعین هم در مسیر و هم در مرزها رضایت داشتند.
رحمانی با اشاره به حوزه انتخابیه خود افزود: مشهد نیز مانند هرسال پذیرای عاشقان و دلدادگان اهل بیت بود که با توجه به افزایش کمی تعداد زائران کیفیت خدمات رسانی نیز مناسب بود و ارتقا یافته بود و امسال علی رغم بالا رفتن کمیت زائران و تعدد آنها کیفیت خدمات مطلوب ارزیابی می شود و تمهیدات ویژه و تسهیل گری های مناسبی صورت گرفت.
رحمانی در خاتمه با اشاره به حرکت خودجوش مردمی و خلق زیبایی های این ایام، عنوان کرد: از همت متولیان امر نباید غافل بود چرا که مسؤلین ذی ربط در این خصوص بسیار تلاش کردند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.