| کد خبر: 261457 |

قدردانی رئیس سازمان راهداری از خادمان اربعین

رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در پیامی از تلاش های خالصانه و شبانه روزی تمامی فعالان حوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور در جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.

تین نیوز

 رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در پیامی از تلاش های خالصانه و شبانه روزی تمامی فعالان حوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور در جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری با صدور پیامی از تلاش های خالصانه و شبانه روزی تمامی فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این پیام تاکید کرده است: اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ و راهپیمایی پرشکوه و عظیم دلدادگان و عاشقان آستان حسینی در حالی خاتمه یافت که در بخش راهداری وحمل ونقل جاده ای، صحنه های ماندگاری از عشق به خاندان عصمت و طهارت(ع) به ویژه حضرت اباعبدالحسین(ع) و شوق خدمت به زائران این آستان ثبت و ضبط شد و فعالان این حوزه در سراسر کشور با عشقی توصیف ناشدنی و تلاش شبانه روزی، زمینه خدمت رسانی شایسته به زوار اربعین و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را فراهم کردند.

اینجانب بر خود لازم می دانم از تمامی مجاهدت ها و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی تمامی فعالان، مدیران، همکاران، رانندگان و راهداران، اصناف و تمامی زحمتکشانی که مخلصانه در این مسیر گام برداشتند، تشکر و قدردانی کنم.

ان شاء الله تمامی عزیزانی که حلاوت خدمت به زائران حسینی را بر شیرینی پیاده روی اربعین و تشرف به آستان حضرت سیدالشهدا(ع) مقدم داشتند، ماجور و در پناه الطاف الهی و اهل بیت(ع) تندرست و موفق باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.