| کد خبر: 257543 |

به مناسبت روز ملی ازدواج انجام می شود:

◄ صدور نیم بهای گواهی نامه رانندگی بین المللی برای زوج های جوان

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ملی ازدواج، در قالب طرح زوج ایرانی، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با 50 درصد تخفیف برای زوج های جوان صادر می کند.

تین نیوز

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ملی ازدواج، در قالب طرح زوج ایرانی، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با 50 درصد تخفیف برای زوج های جوان صادر می کند.

هدیه شرکت رجا به زوجین به مناسبت روز ازدواج

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ، این طرح به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان تنها نماینده رسمی و مجاز فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) در امر صدور این مدرک بین المللی، از 30 خرداد 1402 به مدت هفت روز کاری، اجرا می شود.

در راستای اجرای طرح زوج ایرانی، زوج های جوانی که کمتر از 30 سال سن دارند و از تاریخ عقد ایشان کمتر از یک سال گذشته است، می توانند با در دست داشتن شناسنامه، گواهینامه رانندگی ملی، اصل یا تصویر صفحه اول گذرنامه و یک قطعه عکس برای دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی با اعتبار یک سال، به دفاتر اصلی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مراجعه و همان روز گواهی نامه رانندگی بین المللی خود را دریافت کنند.

همچنین زوج های واجد شرایط می‌توانند به صورت غیر حضوری نیز درخواست خود را ثبت کنند. بر این اساس با مراجعه به نشانی اینترنتی https://idp.taci.ir و بارگذاری مدارک خود شامل تصویر صفحه دوم شناسنامه، گواهی نامه ملی، یک قطعه عکس و تصویر صفحه نخست گذرنامه، با وارد کردن کد ZOJIRANI، از تخفیف 50 درصدی برخوردار شوند. در این روش، گواهی نامه های رانندگی بین المللی طی 7 تا 10 روز کاری، برای متقاضیان ارسال می شود.

دفتر شماره یک کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در خیابان خرمشهر (آپادانا)- ابتدای خیابان عربعلی- بین کوچه یکم و سوم- پلاک 2، دفتر شماره دو در خیابان آزادی- کوچه وزارت کار- پلاک 1 و دفتر شماره سه در خیابان فیاض بخش- نبش کوچه جهانگردی- پلاک 33، واقع شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.