| کد خبر: 247209 |

دوره آموزشی گردشگری هوشمند برگزار می شود

اولین دوره آموزشی عالی گردشگری هوشمند توسط اداره کل مطالعات، آموزش و برنامه ریزی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مهرماه سال جاری به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

تین نیوز

اولین دوره آموزشی عالی گردشگری هوشمند توسط اداره کل مطالعات، آموزش و برنامه ریزی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مهرماه سال جاری به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزاری اولین دوره عالی گردشگری هوشمند همراه با ارائه مدرک معتبر مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران، دانشگاه تهران و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با طول مدت 16 ساعت برگزار خواهد شد. 

مزایای شرکت در دوره مذکور حضور مدرسان و مربیان با سابقه در حوزه گردشگری هوشمند، بررسی نمونه پروژه های موردی، امکان حضور در دوره های تخصصی و حرفه ای آتی با تخفیف ویژه، امکان حضور در پروژه های شهر هوشمند و هاب شهر هوشمند، شبکه سازی با فعالین حوزه گردشگری هوشمند و نیز معرفی نفرات بر اساس رزومه به مجموعه های فعال حوزه گردشگری هوشمند اعلام شده است. 

برخی از اهم سرفصل های آموزشی دوره عالی گردشگری هوشمند عبارتند از بازی وار سازی و طراحی رفتار در کسب و کار حوزه گردشگری ، نقش و کاربرد واقعیت مجازی در حوزه گردشگری، هوشمندی تجاری و نیز مدیریت منابع انسانی هوشمند در گردشگری.

همچنین علاقه مندان شرکت در این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنند.

https://scrci.com/events/smart-tourism-course/ 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.