| کد خبر: 237659 |

رالی خودروهای تاریخی فولکس برگزار می‌شود

رالی‌تور گردشگری خانوادگی در مسیر تهران ـ کاشان ویژه خودروهای فولکس واگن ترانسپورتر ایران در روزهای پایانی این هفته برگزار می‌شود.

تین نیوز

رالی‌تور گردشگری خانوادگی در مسیر تهران ـ کاشان ویژه خودروهای فولکس واگن ترانسپورتر ایران در روزهای پایانی این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: این رالی‌تور از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری باشگاه فولکس واگن ایران، روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از تهران آغاز می‌شود و جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در کاشان به کار خود پایان می‌دهد.

این رالی‌تور ویژه خودروهای فولکس واگن ترانسپورتر ایران خواهد بود و هدف از برگزاری آن، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه سفرهای مسؤولانه در دوران کرونا، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن است.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تلاش می‌کند در راستای عمل به وظایف و اهداف خود در زمینه شناسایی، حفاظت و نگهداری از این نوع خودروها، با برگزاری رالی‌ها و دیگر برنامه‌های فرهنگی از جمله همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، به تبیین جایگاه وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخش مهمی از میراث فرهنگی ـ صنعتی کشورمان کمک کند.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های اتومبیلرانی این کانون می‌توانند به نشانی اینترنتی WWW.TACI.IR مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۷۴۹۹۷۱-۰۲۱ تا ۴ و ۶۶۹۰۰۷۷۱-۰۲۱ تا ۴ تماس بگیرند.

رالی خودروهای تاریخی فولکس برگزار می‌شود

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.