| کد خبر: 233058 |

◄ حراج باور نکردنی تور کیش تابستان

اگر می خواهید روح و جسم خود را برای مدتی از استرس و دغدغه دور کنید، سفر بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

تین نیوز

اگر می خواهید روح و جسم خود را برای مدتی از استرس و دغدغه دور کنید، سفر بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

به دلیل تمایل گردشگران سفرهای داخلی به جزیزه مرجانی کیش، هر ساله شاهد  تنوع بیشتر هتل‌ها، رستوران‌ها، جشنواره‌های مختلف و ... در کیش می‌باشیم به صورتی که با هر سلیقه‌ و بودجه‌ای می‌توان به کیش مسافرت نمود. از بین تمام تورهای کیش، تور سه روزه کیش سفربانک با رضایتمندی 98% مسافران و کیفیت بالای خدمات همراه با قیمتی مناسب و تضمینی با استقبال بسیار خوبی همراه شده است.

تابستان ارزان ترین فصل سفر به کیش

فصل سفر، تعداد روزهای اقامت، چند ستاره بودن هتل و ... از جمله مواردی است بر قیمت تور کیش تاثیر بسزایی دارد. در فصل زمستان هزینه سفر به کیش در بالاترین نرخ قیمتی خود قرار دارد. در این فصل به علت مساعد بودن هوا، تقاضا برای مسافرت به کیش بالا رفته و گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

در مقابل بالاترین قیمت تور زمستان کیش، تور تابستان کیش در کمترین قیمت خود قرار دارد. این اختلاف قیمت در حالی است که خدمات و زمان و هتل و ... با همان کیفیت زمستان بوده و صرفا فصل برگزاری باعث ایجاد این اختلاف قیمت می باشد.

علت اصلی کاهش قیمت تور کیش

تور کیش در بعضی مواقع مانند تابستان بسیار ارزان است بنابراین از این تورها به عنوان تورهای لحظه آخری یاد می شود و طرفداران ویژه ای دارد. در تابستان قیمت تورها و هتل های کیش بسیار کمتر از سایر زمان‌های دیگر سال است و فرصت خوبی برای افرادی است که سفر ارزان به کیش را می خواهند.

آنچه باعث ارزان شدن تورهای کیش در تابستان می شود ، شرایط بسیار گرم آب و هوای جزیره در این فصل است که همه تحمل آن را ندارند. به همین دلیل تعداد گردشگران در کیش کاهش یافته و هتل های کیش برای اینکه بتوانند ظرفیت اتاق های خود را پر کنند ترجیح می دهند این اتاق ها را با قیمت مناسب تری عرضه کنند. این شرایط برای بلیط هواپیما ، جاذبه های تفریحی و گردشگری و غیره نیز اعمال می شود و آنها همیشه سعی می کنند با کاهش قیمت ها رونق تجارت خود را حفظ کنند. بنابراین تورهای ارزان تابستان دارای کیفیتی بالا هستند و کاهش قیمت دلیلی بر افت خدمات و کیفیت نیست.

تور کیش

سفر به کیش در ایام کرونا

با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا امکان سفرهای داخلی وجود دارد و می‌توانید به کیش سفر کنید. این در حالی است که برای برگزاری تور خارجی اکثر کشورها با ارائه تست منفی به مسافران اجازه ورود می‌دهند. همچنین کشورهای دیگری هم وجود دارد که به مدت چند روز مسافر در قرنطینه به سر می‌برد.

Three-day tour of Kish

تور ارزان کیش با هتل 2 ستاره

مناسب‌ترین قیمت هتل برای اقامت در جزیره کیش، هتل های 2 ستاره هستند. البته کیفیت هتل های 2 ستاره با هم متفاوت است و گاهی بیشتر از سطح خود خدمات ارائه می‌دهند. همچنین برای تمام هتل‌های دو ستاره کیفیت بالای خدمات وجود ندارد و بعضا هتل‌هایی وجود دارد که به دلیل نداشتن حداقل امکانات  سفر به کیش را تلخ می‌کنند. پس در انتخاب هتل تور کیش پیشنهاد می شود کامنت های کابران سفربانک را حتما بخوانید.

تهیه  ارزان ترین بلیط تور کیش

  • اگر دنبال کاهش هزینه های تور کیش هستید، در مرحله اول فصل تابستان را انتخاب کنید.
  • مرحله دوم انتخاب ارزان ترین بلیط تور کیش ، مراجعه به وب سایت معتبر گردشگری است. سایت‌های بسیاری همچون علی بابا، نهال گشت و سایت گردشکری سفربانک تور کیش را ارائه می‌دهند که میتوان با مراجعه به آنها پس از انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ سفر ، لیست تورهای مختلف را مشاهده نمائید. لازم به ذکر است سفربانک با توجه به سابقه خود از سال 85 تاکنون در زمینه گردشگری ، منبعی جامع از نظرات کاربران و تجربیات آنها را گردآوری نموده که با مراجعه به سایت سفربانک می‌توانید از آنها استفاده نمائید.

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال سفری کم هزینه و لاکچری به کیش هستید، موارد زیر توصیه می‌شود:

  1. تعداد روزهای سفر را کاهش دهید. 
  2. از پرفروش ترین تور کیش به نام  « تور سه روزه کیش سفربانک | safarbank.net »  استفاده نمائید که با حفظ کیفیت، بالاترین خدمات را ارائه می‌دهد. سفربانک لیست جامعی از تورها را برایتان به نمایش میگذارد تا انتخابی مناسب داشته باشید.
  3. فصل تابستان را برای تور کیش فراموش نکنید.

اگر درباره تور کیش سوالاتی دارید، با شماره 02188866609 تماس حاصل فرمائید. همکاران ما در سفربانک آماده برای پاسخگویی به سوالات شما هستند تا پس از اطمینان خاطر تور خود را انتخاب و سفر خاطره‌انگیزی داشته باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.