| کد خبر: 194570 |

تونل برفی، تابلوی «خطر ریزش» ندارد!

برای نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده با موضوع خطر ریزش تونل برفی اقدامات لازم اجرا می‌شود.

تین نیوز

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان می‌گوید: قرار شده برای نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده با موضوع خطر ریزش تونل برفی اقدامات لازم اجرا شود.

‌به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی بهاروند اظهار کرد: جلسه کارگروه گردشگری ازنا با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، موضوعاتی از جمله ساماندهی، تأمین امکانات، راه دسترسی تا محدوده ورودی تونل برفی، حل مشکل آنتن‌دهی منطقه، پارکینگ و رفع سایر مشکلات مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در روستای کمندان مورد بحث قرار گرفت.

بهاروند اضافه کرد: هم‌چنین به موضوعات دیگری از قبیل ساماندهی مناطق دارای قابلیت گردشگری مانند منطقه دره تخت، روستای دربند و امامزاده قاسم شهرستان ازنا نیز اشاره شد و این اداره کل آمادگی کامل خود را برای عقد تفاهم‌نامه با بخش خصوصی در جهت ساماندهی مناطق ذکر شده اعلام کرده و خواستار حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی در برای ساماندهی مناطق هدف گردشگری به‌منظور افزایش میزان رضایت‌مندی گردشگران شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: پس از اتمام جلسه از تأسیسات و زیرساخت‌های مناطق دره تخت، کمندان و تونل برفی با حضور بخشدار مرکزی و مسئولان ادارات بازدید میدانی به عمل آمد و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همکاری این اداره کل در خصوص ساماندهی منطقه و هم‌چنین نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده با موضوع خطر ریزش تونل اقدامات لازم را به عمل آورند.

هفته پیش بخشی از تونل برفی ریزش کرد و سه گردشگر که اهل استان مرکزی بودند، مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.