| کد خبر: 184386 |

◄ ارائه نوروزکارت به مسافران سیستان‌وبلوچستان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از ارائه «نوروز کارت» به مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

تین نیوز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از ارائه «نوروز کارت» به مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار داشت: از اول فروردین ماه ۹۸ نوروز کارت برای بهره مندی از تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی در استان سیستان و بلوچستان در ورودی شهرها به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: مسافران می‌توانند با همراه داشتن این کارت از تخفیف در موزه‌ها و اماکن تاریخی، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، تأسیسات گردشگری استان، فروشگاه‌ها و مراکز خرید مشارکت کننده در این طرح بهره‌مند شوند.

وی گفت: این طرح با همکاری بخش خصوصی و با هدف افزایش ماندگاری، ارزان سازی و فرهنگ سازی سفر و گردشگری در سیستان و بلوچستان اجرایی خواهد شد.

میرحسینی بیان کرد: کارت تخفیف همانند یک واسطه یا آشناست که فروشنده به خاطر آن تخفیف می‌دهد و در واقع کارت تخفیف باعث بالارفتن آمار فروش محصولات، فرصت خرید بیشتر و امکان لذت بیشتر را برای گردشگران فراهم می‌آورد.

وی در پایان مشارکت بخش خصوصی در این طرح را لازمه توسعه استان دانست و تصریح کرد: آینده گردشگری استان سیستان و بلوچستان بسیار امیدوارکننده و رو به رشد است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.