| کد خبر: 184329 |

دوم تا دوازدهم فروردین ماه سال جاری

بنادر شهید بهشتی و کلانتری چابهار برای حضور گردشگران دریایی آماده است

براساس پیش‌بینی‌ها و تمهیدات صورت گرفته، بندر چابهار آماده استقبال از مهمانان نوروز ۹۸ است.

تین نیوز

براساس پیش بینی‌ها و تمهیدات صورت گرفته، بندر چابهار آماده استقبال از مهمانان نوروز ۹۸ است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با فرارسیدن نوروز ٩٨، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار از دوم تا دوازدهم فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی جهت بازدید از اسکله‌های بنادر مذکور خواهد بود.

شایان ذکر است به منظور آشنایی بیش‌تر بازدیدکنندگان با بندر و فعالیت‌های بندری، میهمانان و گردشگران نوروزی از اسکله‌ها، زیرساخت ها و تجهیزات استراتژیک بندری بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری بازدید خواهند داشت.

اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان، در راستای ساماندهی و‌ آمادگی سفرهای نوروزی با همکاری و تشریک مساعی دستگاه‌های مرتبط نشست‌های متعددی را به منظور گردشگری دریایی ایمن برنامه‌ریزی و تشکیل داد.

همایش پاکسازی ساحل، برگزاری مانورهای جستجو و نجات، برگزاری کلاس‌های توجیهی ایمنی و حفاظت دریایی، تهیه و توزیع حلقه و جلیقه نجات و تهیه و‌ توزیع بروشورهای راهنمای میهمانان نوروزی در بین بنادر تابعه از جمله اقدامات بندر چابهار در استقبال از مسافران نوروزی است.

شایان ذکر است نظارت بر سواحل و عملکرد ایمن شناورها و قایق‌های گردشگری توسط تیم های مستقر و تیم‌های نظارتی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان و فرماندهی دریابانی در مدت اجرای طرح نوروزی به‌طور روزانه صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است بندر اقیانوسی چابهار علاوه بر بعد تجاری و اقتصادی دریایی و بندری دارای جاذبه‌ها و دیدنی‌های گردشگری و آبی بیکران دریایی چشم نواز و کم نظیری است که بخصوص در نیمه دوم هر سال با هوای بهاری و در ایام نوروز و بهار در بهار گردشگران بسیاری را پذیرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.