| کد خبر: 172369 |

◄ برابری قیمت بلیت دو طرفه قطار با قیمت بلیت یک‌طرفه هواپیما

قیمت بلیت رفت‌وبرگشت سفر ریلی برابر باقیمت بلیت رفت سفر هوایی است.

تین نیوز

باشگاه  شهروند خبرنگار:  افزایش نرخ ارز نه‌تنها بر زندگی روزمره مردم تاثیر بسیاری داشته است بلکه این تاثیر را می‌توان به‌خوبی در خرید بلیت سفرهای ریلی و جاده‌ای هم مشاهده کرد.

در همین باره، یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با این شبکه خبری تین‌نیوز، گفت: به خاطر شرایط کاری دائم در سفر هستم و این موضوع باعث دو برابر شدن هزینه‌های زندگی من نسبت به قبل شده است.

وی افزود: با افزایش نرخ ارز هزینه بلیت سفرهای هوایی و ریلی هم افزایش قیمت داشته است که این موضوع زندگی افرادی که در هفته سفر کاری یا درسی دارند را بیش‌تر متاثر کرده است.

این شهروند گفت: اگر شما هم هفتگی مسافرت کاری یا درسی داشته باشید بعد از مقایسه نرخ بلیت هواپیما و قطار متوجه می‌شوید که نرخ رفت هر مسیر هوایی برابر با نرخ بلیت رفت‌وبرگشت مسیر ریلی است. این در حالی است که بسیاری از افراد به قصد سفر کاری یا تحصیل، مسافرت می‌کنند و کاهش زمان سفر برای شان از اهمیت زیادی برخودار است، اما با توجه به عدم ثبات نرخ بلیت هواپیما دیگر امکان استفاده از مُد هوایی را ندارند.

 به گزارش تین‌نیوز، هواپیماها با توجه به صنعت هوایی قیمت‌های مختلفی دارند که طبیعتا باعث اختلاف در قیمت بلیت هواپیما می‌شود که وقتی‌که تصمیم به سفر هوایی می‌گیرید باقیمت‌های مختلفی مواجه می‌شوید که این قیمت‌ها بنا بر ساعت پرواز و ایرلاین‌ها متفاوت است.

برای مثال، در سفر هوایی زمانی را که برای سفر تهران تا مشهد وقت صرف می‌شود 1:35 دقیقه ولی در سفر ریلی همان مسیر هشت‌ساعته طی می‌شود با این حال سفر ریلی بهترین جایگزین ازنظر راحتی و هزینه و ایمنی به‌دوراز حوادث جاده‌ای برای سفر جاده‌ای است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.