| کد خبر: 170170 |

◄ بیش از 12500 زائر خراسانی به حج اعزام می شوند

اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه مشهد آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های خراسان‌رضوی از آغاز عملیات اعزام زائران خانه خدا از 28 تیر 97 با برگزاری مراسم بدرقه‎ای با حضور استاندار خراسان رضوی از فرودگاه مشهد خبر داد.

به گزارش روابط‎عمومی فرودگاه‎های خراسان‌رضوی، محمدباقر قاسم‎زاده گفت: مرحله رفت پروازهای حج‌تمتع 97 از تاریخ 28 تیرماه آغاز و تا 20 مردادماه پایان می‎یابد که در طول آن 12هزار و 683 زائر در قالب 91 کاروان از استان‎های خراسان‌رضوی، شمالی و توسط 36پرواز اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام پروازهای این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام می‎شود، گفت: از این تعداد 18 پرواز توسط بویینگ 747 و 18 پرواز با هواپیمای ایرباس A330 انجام می‎شود.

قاسم‎زاده با اشاره به اینکه هماهنگی‎هایی با ارگان‎های مستقر در فرودگاه مشهد انجام‌شده است، گفت: در پی توسعه زیرساخت‎ها و با ایجاد تسهیلات و خدمات رفاهی جدید و مطلوب بنا داریم عملیات حج‌تمتع 97 را بیش از پیش عزتمندانه اجرا کنیم.

مدیرکل فرودگاه‎های استان ‎خراسان‌رضوی ادامه داد: اولویت ما طی مراحل اعزام و پذیرش زائران حج‌تمتع، ارایه خدمات مطلوب و اکرام حجاج است و انجام پروازهای ایمن، تامین امنیت زائران، استرس‌زدایی و خدمات‎رسانی شایسته در دستور کار قرار دارد و با آمادگی کامل عملیات اعزام زائران را ادامه خواهیم داد.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان‌رضوی نیز ضمن ابراز رضایت از روند اعزام و نحوه خدمات‎رسانی به زائران حج در فرودگاه مشهد، از مدیران و دست‎اندرکاران عملیات حج‌تمتع 97 قدردانی کرد و گفت: سفر حج مجالی است برای بهره‎بردن از فرصت‎های خاص معنوی و عبادی و همچنین رویداد عظیمی است که موجب وحدت و همبستگی مسلمانان می‎شود.

عملیات بازگشت زائران از تاریخ 5 شهریورماه 97 تا بیستم شهریورماه انجام می‎شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.