| کد خبر: 152965 |

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان‌ هواپیمایی کشوری مطرح کرد:

تشریح دلایل ممنوعیت فروش اینترنتی بلیت پروازهای اربعین ۹۶

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان‌ هواپیمایی کشوری تصریح کرد: طبق هماهنگی با پلیس فتا مقرر شد، حد فاصل 13 الی 22 آبان برای جلوگیری از سوءاستفاده در فروش بلیت‌ پروازهای اربعین به‌طور کلی فروش بلیت اینترنتی ممنوع شود و منحصراً در دفاتر اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی به فروش برسد.

تین نیوز

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: طبق هماهنگی با پلیس فتا مقرر شد، حد فاصل 13 الی 22 آبان برای جلوگیری از سوءاستفاده در فروش بلیت پروازهای اربعین به طور کلی فروش بلیت اینترنتی ممنوع شود و منحصراً در دفاتر اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی به فروش برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرتضی دهقان در بیست و دومین جلسه شورای سازمان دهی مبادی زمینی کشور با اشاره به دلایل جلوگیری از فروش اینترنتی بلیت پروازهای ویژه اربعین 96 اظهار داشت: در سال گذشته سایت ها و شبکه های مجازی به منظور سوءاستفاده از تقاضای مردم و با هدف کلاه برداری اقدام به فروش و ارائه کاغذهایی تحت عنوان بلیت و همچنین ایجاد پروازهایی که وجود خارجی ندارند می کردند که با همکاری پلیس فتا از فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی افزود: درنتیجه با هماهنگی پلیس فتا این جمع بندی حاصل شد که امسال حدفاصل 13 الی 22 آبان برای جلوگیری از سو استفاده در فروش بلیت پروازهای اربعین به طور کلی فروش بلیت اینترنتی ممنوع شود و منحصراً در دفاتر اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی بلیت به فروش برسد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه بیان داشت: سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به تهیه و تدوین دستورالعملی برای صدور مجوز فروش اینترنتی بلیت برای آژانس های دارای مجوز سازمان هواپیمایی اقدام نموده تا متقاضیان این حوزه که تمایل فروش الکترونیکی دارند با رعایت الزامات آن دستور العمل بتوانند از سازمان مجوز دریافت کنند و فعالیت قانونی داشته باشند؛ که سه مورد موفق به کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری شده اند.

دهقان خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال کلاه برداری از سوی برخی افراد سود جو از ملت شریف ایران تقاضا می شود که بلیت پروازهای اربعین را با مراجعه به شرکت های هواپیمایی و دفاتر فروش اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تهیه کنند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.