| کد خبر: 144314 |

در حکمی از سوی علی‌اصغر مونسان

مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی منصوب شد

علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز 4 شهریور 96 در حکمی، قدرت ابراهیمی را به سمت مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی منصوب کرد.

تین نیوز
علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز 4 شهریور 96 در حکمی، قدرت ابراهیمی را به سمت مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی منصوب کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در متن حکم ابراهیمی آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، به‌عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منصوب می‌شوید.

با عنایت به گستردگی و فرابخشی بودن فعالیت‌های سازمان و نقش مؤثر و جایگاه خطیر حوزه ریاست، انتظار می‌رود با حسن تدبیر و برقراری ارتباط منسجم و مؤثر با مدیران و کارکنان محترم، اهتمام خود را در جهت تمشیت صحیح امور، ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های دفتر، افزایش بهره‌وری مجموعه و ارائه گزارش‌های به‌ هنگام، پیگیری دستورها و مصوبات، تنظیم فعالیت‌های مرتبط با سازمان و برقراری ارتباط مؤثر و پویا با مراجعان و جلب رضایت آن‌ها بکار گرفته و با ارائه مشاوره و پیشنهادهای سازنده به اینجانب، سازمان را در رسیدن به اهداف یاری نمائید.

اطمینان دارم در اجرای وظایف محوله از همکاری همه معاونان، مشاوران، مدیران‌کل ستادی استانی و شرکت‌های وابسته، کارشناسان و همکاران محترم برخوردار خواهید بود.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

منبع: میراث آریا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.