| کد خبر: 128245 |

یونانی ها کشتی های کروز خارجی را به ایران هدایت می کنند

تین نیوز

تین‌نیوز| مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از انجام مذاکرات با شرکت یونانی درباره ورود کشتی های کروز به سواحل ایران در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش مانا، عبدالرضا مهاجری نژاد گفت: توسعه گردشگری دریایی همچنان به عنوان یکی ازاهداف اصلی سازمان در سال جدید نیز مطرح است.
 
 

مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تلاش برای ورود کشتی های کروز در آبهای جنوبی کشور در سال جدید از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دست اقدام است.

 

وی افزود: در این راستا جلسه ای با مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی تشکیل شد و نماینده سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی کامل خود را برای همکاری در این زمینه اعلام کرد.

 

به گفته این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: مقرر شد  تمام امکانات لازم برای راه اندازی تورهای کشتی های کروز خارجی به آبهای کشور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در اختیار این شناورها قرار داده شود.
مهاجری نژاد یادآور شد: در این جلسه نماینده شرکت کشتیرانی والفجر نیز حضور داشت که طی آن مقرر شد درباره راه اندازی کشتی های کروز در آبهای خلیج فارس نهایت همکاری را داشته باشد.

 

مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری های فرابخشی در بازه زمانی تعیین شده برای اجرایی شدن این طرح اقدامات لازم به سرانجام رسد.

 

وی همچنین در باره بازاریابی و تبلیغات برای جذب کشتی های کروز خارجی به سواحل ایران و بازدید از جاذبه های گردشگری کشور، بیان کرد: با حضور در نمایشگاه های بین المللی گردشگری در نقاط مختلف جهان موفق به بازار جدید در این پروژه گردشگری دریایی شدیم.

 

مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، تصریح کرد: در این راستا در نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا که اواخر سال گذشته برگزار شده بود، مذاکراتی موفقیت آمیزی با شرکت یونانی برای  ورود کشتی های کروز به سواحل جنوبی کشور انجام شد.

 


مهاجری نژاد یادآور شد: بر اساس این مذاکرات قرار است در سال جاری  چندین کشتی کروز از مقاصد کشورهای اروپایی با هماهنگی شرکت یونانی مذکوروارد ایران شود.

 

به گفته این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بدون شک با پهلوگیری کشتی های کروز خارجی در سواحل کشور و ورود گردشگران خارجی، تحولی عظیم در صنعت گردشگری کشور ایجاد خواهد شد.
وی بیان داشت: سواحل جنوبی کشور به ویژه در جزایر قشم و کیش جاذبه های بسیار منحصر به فردی وجود دارد که گردشگران خارجی می توانند از آنها بازدید کنند.

 

مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تاکید کرد: همچنین با انجام برنامه ریزیهای دقیق می توان شرایطی را فراهم کرد تا در یک یا دو روزی که کشتی در سواحل ایران پهلو می گیرد، گردشگران خارجی به شهرهای اصفهان، شیراز و یا سایر استان های کشور که مورد علاقه آنها باشد سفر کنند وامید است با ورود این کشتی های کروز به سواحل جنوبی کشور، به زودی توریسم دریایی در آبهای خلیج فارس هر چه بیشتر رونق یابد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.