| کد خبر: 258946 |

در نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان چه گذشت؟

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در دیدار با معاون نخست وزیر این کشوربر بر توسعه روابط و استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود دو کشور تأکید کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در دیدار با معاون نخست وزیر این کشوربر بر توسعه روابط و استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود دو کشور تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رؤسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نشست مشترکی به مذاکره پرداختند.

بذرپاش رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان، در این دیدار با اشاره به ظرفیت های موجود بین دو کشور گفت:  با استفاده بهتر از ظرفیت های موجود می توان فرصت های بی نظیری برای توسعه روابط اقتصادی دو کشور فراهم کرد.

وی با اشاره به ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک ایران و آذربایجان افزود: تاکید رئیس جمهوری ایران بر توسعه روابط از طریق استفاده بهینه از ظرفیت های بین دو کشور است.

وزیر راه و شهرسازی با استقبال از شاهین مصطفی‌یف معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان در پل فلزی آستاراچای در نقطه صفر مرزی، از پل جدید در حال احداث بازدید کردند.

عزم راسخ و باور کشور آذربایجان به توسعه همکاری با ایران

دیدار بذرپاش با نخست وزیر آذربایجان

معاون نخست وزیر آذربایجان در سفر به ایران نیز با اشاره به اینکه بیش از 2000 شرکت ایرانی در این کشور فعالیت دارند از مهرداد بذرپاش رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان و هیأت ایرانی به خاطر تلاش برای گسترش روابط قدردانی کرد و از عزم راسخ و باور کشور آذربایجان به توسعه همکاری ها خبر داد.

شاهین مصطفی‌یف رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان، در این دیدار با قدردانی از مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیأت ایرانی به خاطر تلاش برای گسترش روابط گفت: منتظر توافق دو کشور در زمینه های مختلف اقتصادی هستیم تا نتیجه آن را در آینده نزدیک ببینیم .

وی تصریح کرد: آذربایجان به توسعه همکاری های ثابت و مستمر با ایران باور دارد و این خط سیاسی را دنبال می‌کند.

معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان بر عزم دوکشور برای اتمام طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد و خواستار آغاز طرح های ضروری شد.

مصطفی‌یف با اشاره به فعالیت ۲ هزار ۴۵۲ شرکت ایرانی در آذربایجان گفت: تکمیل طرحهای ارتباطی از جمله پل مرزی، گمرک، و راه آهن و همکاری های فنی، ارتباط دو کشور را گسترش خواهد داد.

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی با استقبال از شاهین مصطفی‌یف معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان در پل فلزی آستاراچای در نقطه صفر مرزی، پیش از برگزاری نشست مشترک از پل جدید در حال احداث  بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.