| کد خبر: 249717 |

وداع با رستم قاسمی، وزیر پیشین راه و شهرسازی؛

رستم قاسمی درگذشت

رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی بعد از یک دوره تحمل بیماری صبح امروز درگذشت.

تین نیوز

رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی بعد از یک دوره تحمل بیماری صبح امروز درگذشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت و در روز شهادت حضرت زهرا (س)‌ به همرزمان شهیدش پیوست.

سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مرحوم قاسمی به وزارت راه و شهرسازی، نشانه‌ های بیماری در وی ظاهر شد اما ایشان ضمن آغاز درمان، با تمام توان وظایف خود را دنبال کرد که متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد و به همین خاطر وی از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌ گیری او موافقت کند و پس از موافقت آیت‌ الله رئیسی با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد اما متاسفانه پیشرفت بیماری سرطان به‌ گونه‌ ای بود که درمان افاقه نکرد و در نهایت امروز خانواده و همه دوستان و همرزمانش را در غم از دست دادن خود سوگوار کرد.

کارنامه خدمت مرحوم قاسمی چه در دوره وزارت راه‌وشهرسازی و چه در مسئولیت‌ های متعدد قبلی در وزارت نفت، قرارگاه خاتم‌ الانبیاء و پشتیبانی از جریان پر افتخار مقاومت، کارنامه‌ای درخشان و مایه آبروی آن عنصر خدمتگزار، مردمی و ولایتمدار در دنیا و آخرت خواهد بود، ان‌شاءالله

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، سه‌شنبه  یکم آذر ۱۴۰۱، ضمن تقدیر از تلاشهای رستم قاسمی در دوران مسئولیت خود در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی برای ایشان، با استعفای آقای رستم قاسمی در پی تشدید بیماری، موافقت کرد و ابراز امیدواری نمود که از توانمندی‌های ایشان پس از بهبودی کامل استفاده شود.

مرحوم رستم قاسمی دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در آیین بهره‌برداری از باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، کلنگ‌زنی مرکز پشتیبان کنترل فضای کشور و آغاز طراحی و احداث ترمینال یکصد هزار مترمربعی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد شرکت کرده بود.

وزیر راه و شهرسازی، معاونان، رؤسای سازمان و شرکت های تابعه و کارکنان وزارت راه و شهرسازی ضمن  تآثر و تألم خاطر، درگذشت  رستم قاسمی را به خانواده  و بازماندگان معزا تسلیت و تعزیت می گوید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یکی حمل و نقلی 0 0

    خدا رحمت کند او را.
    متاسفانه برخی رسانه ها و جریانات سیاسی با بی اخلاقی نسبت به وی جفا کردند که برای وادار کردن وی به استعفا و تحمیل خواسته خود حتی تا آنجا پیش رفتند که تصاویر خصوصی اش را منتشر کردند.
    جای تاسف بسیار است که بی اخلاقی بسیاری در حوزه های مدیریتی و سیاسی کشور صورت میگیرد که اغلب حاصل قدرت طلبی جناح ها و باندهای قدرت است که ادعای رعایت اصول توسط آنها گوش فلک را کر کرده است.
    ای کاش بجای افزایش روند بی اخلاقی و سیاسی کاری، شاهد روند تخصص گرایی و خدمت به مردم بودیم.
    در هر صورت از مرحوم قاسمی میتوان اینطور یاد کرد که تا روزهای پایان عمر از به خدمت مشغول بود. انشالله خدمات او با نیت خالص و با هدف خدمت مردم صورت گرفته و مورد آرامش او باشد.