| کد خبر: 249380 |

فعلا گزینه ای برای وزارت راه و شهرسازی معرفی نشده است

رییس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مجلس به اجرای تفکیک وزارت راه از شهرسازی اصرار دارد و این موضوع در دستور کار مجلس خارج نشده چراکه بسیاری از مشکلات دو حوزه مسکن و حمل و نقل و راه با تفکیک قابل حل و مرتفع شدن است.

تین نیوز

رییس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مجلس به اجرای تفکیک وزارت راه از شهرسازی اصرار دارد و این موضوع در دستور کار مجلس خارج نشده چراکه بسیاری از مشکلات دو حوزه مسکن و حمل و نقل و راه با تفکیک قابل حل و مرتفع شدن است.

به گزارش تین نیوز ، یک هفته از موافقت با استعفای « رستم قاسمی » وزیر راه و شهرسازی می گذرد و در حالی که گمانه زنی ها مبنی بر معرفی «مهرداد بذرپاش» به عنوان وزیر جدید بود اما تا به امروز خبری از معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی نیست. بی تکلیفی در تعیین وزیر راه و شهرسازی در شرایطی است که هنوز اقدامی در مهمترین وعده رییس جمهوری در دوره انتخابات یعنی ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال عمر دولت سیزدهم انجامی نشده است. 

«محمدرضا رضایی کوچی» رییس کمیسیون عمران مجلس درباره تعیین تکلیف متصدی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: تا به امروز هیچ گزینه ای برای جایگزین رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی نشده است، هرچند نام نفراتی در رسانه ها منتشر شد اما این گزینه های به مجلس معرفی نشده اند و در این باره خبری نداریم.

وی درباره سرنوشت تفکیک وزارت راه و شهرسازی و اینکه آیا هنوز طرح تفکیک در دستور کار قرار دارد، گفت: مجلس به اجرای تفکیک وزارت راه از وزارت شهرسازی اصرار دارد و این موضوع در دستور کار مجلس خارج نشده  چراکه بسیاری از مشکلات دو حوزه مسکن و حمل و نقل و راه با تفکیک قابل حل و مرتفع شدن است.

رییس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: نظر دولت هم درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی تغییری نکرده و موافق تفکیک بوده و با همکاری مجلس در حال تعیین راهکارهای اجرایی تفکیک است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.