| کد خبر: 249446 |

در آستانه بهره برداری از پایانه مرزی رازی

فعالیت رسمی پایانه رازی در آذربایجان غربی به زودی آغاز می شود.

تین نیوز

فعالیت رسمی پایانه رازی در آذربایجان غربی به زودی آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز ، نشست مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه وشهرسازی با رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی درخصوص بررسی روند پیشرفت طرح های راه و شهرسازی برگزار شد.
 حسین مذنب در این نشست گفت: توسعه جاده های امن و استاندارد از مهم ترین عوامل رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی است  و سرمایه گذاری در این حوزه باعث گسترش صنایع تولیدی و فعالیت های اقتصادی منطقه می شود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در این نشست تسریع در تکمیل طرح های  عمرانی را اصلی برای بهبود عملکرد دانست و افزود: ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاران خصوصی، دسترسی آسان و امن مردم و کاهش هزینه های ساخت باید در راس فعالیت های مجموعه راه و شهرسازی قرار گیرد.
رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی درباره طرح های راهسازی استان گفت: از ابندای امسال۳۶ کارگاه راهسازی با هدف ساخت و توسعه ۲۰۲ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی از شمال تا جنوب استان فعال بوده و از این مقدار تاکنون ۱۰۰ کیلومتر بهسازی و آسفالت شده است.
سید محسن حمزه لو یادآور شد: توسعه زیرساخت های حمل و نقل در پایانه های مرزی یکی از کارآمدترین راهکار های برون رفت از چالش های اقتصادی است.
در این نشست که مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز حضور داشت درباره آماده سازی پایانه مرزی رازی برای بهره برداری بحث و تبادل نظر شد.
بازدید از طرح های راهسازی احداث بزرگراه سلماس-خوی به عنوان بخش شمالی کریدور بزرگراهی غرب کشوردر استان، تعریض و بهسازی جاده خوی-قطور- رازی و مراحل نهایی تکمیل پایانه مرزی رازی از مهم ترین برنامه های سفر  مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی به آذربایجان غربی بوده است.
هفته گذشته با حضور وزیر کشور ساختمان باری و مسافری پایانه رازی خوی بطور غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرد .برای ساخت مجموعه پایانه مرزی خوی در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.