| کد خبر: 249308 |

◄ پیامدهای انتخاب وزیری خارج از بدنه وزارتخانه برای وزارت راه و شهرسازی

اگر شخصی خارج از وزارتخانه بیاید هر چند مدیر خوبی هم باشد ولی تا به این‌مجموعه آشنا شود کارها راکد خواهد ماند و تصمیمات اشتباه خواهد گرفت.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت های سرمایه گذاری آزادراه ها معتقد است وزارت راه مسئولیت‌ های زیادی را به عهده دارد و اگر شخصی خارج از وزارتخانه بیاید هر چند مدیر خوبی هم باشد ولی تا به این‌مجموعه آشنا شود کارها راکد  خواهد ماند و تصمیمات اشتباه خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز، خدایار خاشع با بیان این مطلب در شبکه های اجتماعی، گفت: به طور مثال آقای آخوندی شخص فرهیخته ای بود ولی بار اول قبول مسئولیت خود در وزارت راه و شهرسازی با اصرار بر سرمایه گذاری 100 در صدی و سپس 70 درصدی برای مشارکت در آزادراه ها، احداث چند آزادراه را به تعویق انداخت.

وی تاکید کرد: به همین دلیل کمترین طول آزادراه ها در دوران پنج ساله ایشان به بهره برداری رسید.

خاشع عنوان کرد: البته باید انصاف داد که آقای اسلامی علیرغم اینکه از بدنه وزارت راه نبود ولی عملکرد خوبی از خود به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید:

وزارت راه و شهرسازی؛ نیازمند انتخاب فرد اصلح از بدنه وزارتخانه

به گزارش تین نیوز، پیشتر نیز یک کارشناس حمل و نقل به خبرنگار این شبکه خبری گفته بود: اکنون که رایزنی ها در مورد جانشینی وزیر مستعفی درحال انجام است پیشنهاد می شود تا اولویت اول انتخاب فردی اصلح و با تجربه از بدنه این وزارتخانه و یا سازمان ها و شرکت های تابعه باشد، چرا که حضور فردی نا آشنا با این حوزه کار دولت را سخت تر خواهد کرد.

او با اشاره به مشکلات موجود در کشور، بخشی از آن را ناشی از عزل و نصب های بی مورد و عدم توجه به نظام شایسته سالاری در انتصابات ذکر کرد و گفت:  انتخاب و معرفی فردی با سابقه از بدنه وزارتخانه، موجب رفع مشکلات مردم و در مقابل انتخاب نادرست به معنی تحمیل مشکلات جدید به جامعه است.

این کارشناس تاکید کرد: اگر فردی نا آشنا و خارج از بدنه این وزارتخانه به عنوان وزیر معرفی شود طبیعتا تا زمانی که اطلاعات لازم را پیدا کند چند سالی طول می کشد و این امر قطعا به وزارت راه و شهرسازی و در نهایت کشور آسیب می زند.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی ، وزارتخانه عریض و طویلی است که از ادغام دو وزارتخانه بسیار بزرگ تشکیل شده است و دارای شرح وظایفی بسیار مهم و حساس برای کشور می باشد پس لازم است که در معرفی فرد اصلح به مجلس بسیار دقت شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.