| کد خبر: 237776 |

◄ چه کسی سکاندار معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی می شود؟

با وجود گذشت بیش از یک هفته از استعفای معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، هنوز خبری از انتصاب جایگزین شهرام آدم نژاد نیست.

تین نیوز

با وجود گذشت بیش از یک هفته از استعفای شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، هنوز خبری از انتصاب جایگزین وی نیست.

به گزارش تین نیوز، بیش از یک هفته از استعفای شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی می گذرد اما با وجود گذشت این مدت و علیرغم اهمیت این معاونت، هنوز جانشین وی انتخاب نشده است.

این که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی چه زمانی معاون حمل و نقل خود را منصوب و معرفی می کند هنوز مشخص نیست اما موضوع مهم آن است که فعالان حمل و نقل امیدوارند سکاندار این معاونت با همه بخش های حمل و نقل از جمله هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ ای آشنا باشد.

البته نباید از نظر دور داشت که معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، معاونتی  نوپا بوده که از سال 95 و با ابلاغ عباس آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی تشکیل شده است.

در آن زمان ساختار جدید سازمانی وزارت راه و شهرسازی با تغییراتی نسبت به چارت گذشته ابلاغ شد که  مهمترین تغییر اتفاق افتاده، اضافه شدن معاونت حمل‌ و نقل و حذف معاونت راه روستایی بود.

در چارت سازمانی جدید که تاریخ ابلاغ آن دهم مرداد ماه سال 95 بود، معاونت اقتصاد و برنامه‌ ریزی قبلی تفکیک و به 2  معاونت حمل و نقل و معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع تبدیل و معاونت راه روستایی حذف و  مهرداد تقی زاده به عنوان اولین معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی منصوب شد.

پس از اتقی زاده  و با روی کار آمدن محمد اسلامی، در آبان ماه سال 1397 شهرام آدم نژاد در حکمی از سوی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاون حمل‌ و نقل منصوب شد که تا کمتر از 2 هفته پیش در این سمت مشغول فعالیت بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کریمی 6 1

    فردی که توان علمی و برنامه ای و سیاسی باشه، از انتصاب مهندس در این حوزه ممانعت گردد، حمل و نقل یک سیستم فنی نیست بلکه بعد اقتصادی و برنامه ای دارد

  • منصوری 6 1

    آقای آدم نژاد و همراه هانش در سازمان پایانه ها و راهداری یک تیم قوی تشکیل داده بودند که متاسفانه.....