| کد خبر: 22241 |

قول دولت برای تامین دومین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی مسکن مهر در نیمه دوم سال

تین نیوز |  قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از قول دولت برای تامین ۱۰۰۰ میلیارد تومان دیگر برای تامین خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر در نیمه دوم سال جاری خبر داد.
 
احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد:‌ تا پایان سال حدود 400 هزار واحد منهای بافت فرسوده و خودمالکی در اولویت بهره‌برداری قرار دارد. از این تعداد خدمات زیربنایی 80 هزار واحد  تامین شده و چنانچه بخواهیم به هدفگذاری امسال برسیم باید سرعت کار 2 تا 2.5 برابر شود.
 
وی با اشاره به تامین 1000 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر سراسر کشور یادآور شد: این اعتبار را معاونت برنامه‌ریزی و نطارت راهبردی رئیس‌جمهور و وزارت نیرو تامین می‌کنند که سهم هر کدام از آنها به ترتیب 700 و 300 میلیارد تومان است.
 
وی همچنین از قول دولت برای تامین 1000 میلیارد تومان دیگر برای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر در نیمه دوم سال‌جاری خبر داد.
 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی پیش‌تر گفته بود: در رابطه با تامین منابع مورد نیاز اجرای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر  کارگروهی تشکیل شده و جلسات متعددی با حضور مسئولان استانی، مدیران عامل شرکت‌های خدمات‌رسان، مدیران وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان نوبخت و وزیر نیرو برگزار شد که به عدد 5600 میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی رسیدیم.
 
مهرآبادی با بیان این‌که این رقم در دفتر معاون اول رئیس‌جمهوری با حضور وزرای ذی‌ربط مطرح شد، گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شد در گام اول 1000 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر تامین شود.
 
وی افزود: 300 میلیارد تومان از این مبلغ توسط چیت‌چیان وزیر نیرو و 700 میلیارد تومان دیگر نیز توسط نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری تا پایان شهریور تامین می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.