| کد خبر: 220404 |

وزیر راه و شهرسازی

◄ قیمت بلیط هواپیما باید مطابق عرضه و تقاضا تعیین شود

به گزارش تین نیوز، شب گذشته محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص قیمت گذاری بلیت هواپیماها توضیح داد: نفس قیمت گذاری وظیفه دولت نیست و طبق قانون، قیمت با عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز، شب گذشته محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص قیمت گذاری بلیط هواپیما توضیح داد: نفس قیمت گذاری وظیفه دولت نیست و طبق قانون، قیمت با عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

او ادامه داد: در این شرایط با یک اقدام هیجانی نمی‌توان قیمت ها را تعیین کرد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: سازمان هواپیمایی کشوری باید  جلساتی را برگزار کند و ما جمع بندی و نتایج بررسی‌ها را ببینیم و به یک نتیجه نهایی برسیم.

بیشتر بخوانید:

◄ وزیر راه: قیمت های جدید بلیت هواپیما لغو شد

اسلامی گفت: آن چیزی که اعلام شده، تغییر قیمت ها در اول آبان ماه فعلا متوقف شده است تا نتیجه نهایی بعد از بررسی‌های بیشتر اعلام شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما اگر بخواهیم به صورت هیجانی و بر اساس حباب ارز تصمیم بگیریم واقعا همه چیز متاثر می شود ولی الان زمان تغییر و تصمیم گیری در این بخش نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس حمل و نقل هوائی 0 0

    این یک گفتار کلیشه ای است که در کشورهای جهان اول مصداق دارد ، ولی در ایران صادق نیست.هر شرکت هواپیمایی در ایران بدون توجه به ناوگانش و ساختار وابسته اش ، اقدام به جذب نیروی انسانی مازاد و کاهش سطح فن آوری اطلاعات می نماید و مستمرا بدون برنامه سازی اقتصادی ، هزینه های خود را افزایش می دهد و همواره ارز را بهانه قرار داده و پروازهای خود را بدون معادلات اقتصاد حمل و نقل هوایی برگزار نموده و مثلا در پروازهای داخلی با ضریب اشغال صندلی 95 درصد پرواز می کند!!!!!و بهمین دلیل بجای ایجاد شبکه مبدا و مقصد کارآمد ، صرفا به پر کردن صندلی و پروازهای نمادین ضرر ده اقدام می کند!!!!این سوء برنامه ریزی ها و عدم کاربری متخصصین مرتبط باعث گردیده تمامی ایرلاین های ایرانی ورشکسته شده و تنها و زشت ترین راه حل،یعنی فشار بر مصرف کننده و افزایش نرخ بلیط با نرخ دلار امریکا را برگزیند و همه مشکلات کارشناسی و مدیریتی داخلی را بر گردن تحریم و دیگران انداخته و مردم را به چالش بیندازند!!!!!
    کالبد حمل و نقل هوایی کشور یعنی شرکتهای هواپیمایی،شرکت فرودگاهها،سازمان هواپیمایی نیاز به خانه تکانی عمده مدیریتی و کارشناسی صحیح دارند که سه دهه بتاخیر افتاده و وضعیت اسفبار موجود نتیجه آن است.مدرس دانشگاهی یا خلبان نظامی یا تاجر بازار ،حمل و نقل هوایی را نمی توانند سامان دهند.از توانمندان که به گوشه عزلت رفته اند بهره ببرید،نه آنانی که دهها بار در آزمون رفوزه شده اند و در زمان تصدی بر مشکلات افزوده و حالا کارشناس و صاحب نظر شده و برای پست پیرهن می درند!!!!!!