| کد خبر: 219800 |

وزیر راه:‌ کمربندی سوم تهران پاییز امسال توسط رییس‌جمهوری افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ کمربندی سوم تهران ۱۵۷ کیلومتر طول دارد که با احتساب راه‌های دسترسی آن به ۲۲۰ کیلومتر می‌رسد و پاییز امسال توسط رییس‌جمهوری به بهره‌بردای می‌رسد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ کمربندی سوم تهران ۱۵۷ کیلومتر طول دارد که با احتساب راه‌های دسترسی آن به ۲۲۰ کیلومتر می‌رسد و پاییز امسال توسط رییس‌جمهوری به بهره‌بردای می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل ایرنا، «محمد اسلامی» روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح هفت طرح راهداری استان تهران که در آسایشگاه سالمندان کهریزک برگزار شد، افزود: همواره از وضعیت راه‌های استان تهران شاکی بودم و طور مرتب مطالبه‌گری می‌کردم اما تهران با توجه به حجم تردد و جمعیت موجود، همواره محرومیت اعتباری داشته و راه‌های مواصلاتی آن نیازمند گسترش بوده است.
وی با تاکید بر اینکه توسعه راه‌های استان تهران به عنوان قطب صنعتی و تجاری و جمعیتی کشور در دو محور دنبال می‌شود، تاکید کرد: در یکی از این محورها و با هدف متناسب‌سازی «تردد» با «تقاضا»، احداث آزادراه تهران - شمال و محور هراز - فیوزکوه در دستور کار قرار گرفت که طی سال گذشته به بهره‌برداری رسید تا مردم به صورت روان تردد کنند.
وی ادامه داد: کمربندی سوم تهران پس از بهره‌برداری، مشکل ترافیکی تهران را از غرب به شرق استان برطرف و به شریان‌های آزادراهی متصل می‌شود.
به گفته وزیر راه و شهرسازی، وضعیت در بخش نگهداری پل سیمان تا پل شهرک واوان غیرقابل قبول بوده و در این بخش نیازمند گسترش ظرفیت هستیم.
وی خطاب به مسئولان استان تهران نیز خاطر نشان کرد: با توجه به وسعت و توسعه‌ای که بخش‌های مختلف استان تهران دارد، باید ترافیک عمقی از ترافیک‌های محلی تفکیک شود.
اسلامی همچنین بابت افتتاح هفت طرح راهداری استان تهران طی روز جاری از جمله کمربندی دوم تهران از مجریان و مدیران استانی قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا در این آیین هفت طرح بزرگ راهداری استان تهران با بیش از یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه و با حضور «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد. 
طرح سراسری ارتقای کیفی روکش راه‌های استان، منظرآرایی راه‌ها، طرح ابرار، احداث و تجهیز راهدارخانه ها و بهسازی کمربندی دوم تهران از جمله این طرح‌هاست که با افتتاح این طرح‌ها به طور کلی راه‌های مختلف شهری، روستایی و جاده‌ای استان تهران به لحاظ کیفی ارتقا یافت و بهسازی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.