| کد خبر: 216145 |

امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه‌و‌شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفان

تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفان به منظور محرومیت‌زدایی از کشور در زمینه‌های فعالیت وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

تین نیوز

تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفان به منظور محرومیت‌زدایی از کشور در زمینه‌های فعالیت وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با سازمان بسیج مستضعفان در زمینه محرومیت‌زدایی امروز ۷ مردادماه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است تا همکاری بین وزارتخانه با سازمان بسیج مستضعفان در حوزه راه‌های روستایی و توسعه آنها، ساخت مسکن برای محرومان و دهک‌های ۱ تا ۳، ایجاد مجتمع های خدماتی بین راهی در محورهای استان های محروم، بازآفرینی شهری و سایر زمینه های فعالیت وزارت راه و شهرسازی، گسترش یابد. این تفاهم نامه به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سردار سرتیپ سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان رسید.

در مراسم امضای این تفاهم نامه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان، عبدالهاشم حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، سرهنگ افشار فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی و تعدادی از مسئولان سازمان بسیج حضور به هم رساندند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.