| کد خبر: 200578 |

وزارت راه شرکت‌های ایرانی در سوریه را تضمین می‌کند

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این وزارتخانه با تضمین شرکت‌های ایرانی قصد دارد تا مسیر حضور و فعالیت‌های این شرکتها را در سوریه هموار کند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این وزارتخانه با تضمین شرکت‌های ایرانی قصد دارد تا مسیر حضور و فعالیت‌های این شرکتها را در سوریه هموار کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  ایلنا، در همایش تجاری ایران و سوریه، محمد اسلامی وزیر راه و مسکن با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای گسترش همکاری‌های تجاری دو کشور گفت: در یک سال گذشته کمیسیون مشترک ایران از سوریه فعالیت‌های بسیار مثبتی داشته و سفرای دو کشور با همراهی آقای دانایی‌فر توانستند گام‌های بزرگی را در این راستا بردارند. اکنون با پیروزی‌های جبهه مقاومت، شرایط برای حضور شرکت‌های ایرانی در سوریه بهتر از گذشته است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز وزیر سوری مهمترین پروژه‌های مسکونی و از زیرساخت‌های این کشور را معرفی کرد. اولویت‌های سوریه ساخت 30 هزار واحد مسکونی و همچنین توسعه زیربناهای حیاتی این کشور است که در این جلسه به معرفی آنها پرداخته خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل دو شرکت مشترک گفت: پروژه‌هایی که این دو شرکت مشترک به شرکت‌های ایرانی واگذار می‌کنند توسط وزارت راه و شهرسازی تضمین خواهد شد. این وزارتخانه با تضمین شرکت‌های ایرانی قصد دارد تا مسیر حضور و فعالیت‌های این شرکتها را در سوریه هموار کند.

وی با اشاره به موضوعات حمل و نقل و نقل و انتقالات بانکی و گمرکی گفت: در این خصوص تمهیدات مناسبی اندیشیده شده و شرکت‌های سوری یک روال متفاوتی را تجربه خواهد کرد. ما به دنبال یک فعالیت برد- برد هستیم و گسترش تجارت بین دو کشور را در این سیاست دیدیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.