| کد خبر: 182315 |

با حضور وزیر راه انجام شد

افتتاح پل سه‌راهی ونارچ در محور قم–نیزار

در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قم پل سه راهی ونارچ با هدف ارتقای محور قم – نیزار و کاهش بار ترافیکی و حوادث جاده‌ای به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قم پل سه راهی ونارچ با هدف ارتقای محور قم – نیزار و کاهش بار ترافیکی و حوادث جاده‌ای به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز بیست و پنجم بهمن ماه در ادامه سفر خود به استان قم ضمن بازدید از محور قم – نیزار پل ونارچ را افتتاح کرد.

گفتنی است محور قم – نیزار به طول ۳۸ کیلومتر یکی از محورهای مواصلاتی استان به سمت سلفچگان و دلیجان است که با بهسازی و چهار خطه کردن محور مذکور تا حد زیادی از بار ترافیکی در محور قم – سلفچگان کاسته می‌شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، ارتقای محور قم – نیزار از اولویت‌های این اداره کل است که با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان حدود ۱۵ کیلومتر از محور مذکور به صورت چهار خطه در حال بهره‌برداری است و ارتقای ۲۳ کیلومتر باقی مانده در دست مطالعه قرار دارد.

به گفته صبوری با افتتاح پروژه مذکور ۱۵ کیلومتر ابتدایی محور قم – نیزار به صورت چهار خطه قابل بهره‌برداری و همچنین حذف نقاط پرحادثه و کاهش تصادفات جاده‌ای، تسهیل در ترافیک عبوری، اصلاح و ایمن کردن محور قم – نیزار و دسترسی‌های محلی در محدوده سه راهی ونارچ و تکمیل روشنایی این سه راهی از مزایای اجرای این طرح است.

هزینه اجرای پروژه بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

پل جدید راه‌آهن به منظور چهار خطه کردن محور قم – نیزار و به موازات پل فعلی احداث شده است و به صورت یکطرفه (مسیر برگشت نیزار  به قم )قابل بهره‌برداری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.