| کد خبر: 181472 |

◄ دستور کار معاونت حمل‌ونقل: حل موانع همکاری وزارت راه با بخش خصوصی

وجود تشکل‌ها منشا خیر و وقوع اتفاقات بزرگ در صنعت حمل‌ونقل کشور است و ما نسبت به انجام صادقانه وظایف قانونی خویش به‌علاوه ارائه خدمات شایسته به تشکل‌های حمل‌ونقلی امیدوار هستیم.

تین نیوز

نخستین نشست هم‌اندیشی معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با روسای تشکل‌های صنفی حمل‌ونقلی کشور با موضوع «تعامل و توسعه روابط بین وزارت راه‌وشهرسازی» برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، این برنامه به میزبانی معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی با دعوت از ۲۳ تن از روسای تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل کشور و با حضور مدیران کل این معاونت در وزارت راه‌وشهرسازی برگزار شد.

شهرام آدم‌نژاد در سخنانی گفت: وجود تشکل‌ها منشا خیر و وقوع اتفاقات بزرگ در صنعت حمل‌ونقل کشور است و ما نسبت به انجام صادقانه وظایف قانونی خویش به‌علاوه ارائه خدمات شایسته به تشکل‌های حمل‌ونقلی امیدوار هستیم.

آدم‌نژاد اضافه کرد: معاونت حمل‌ونقل وظیفه خود می‌داند که همه موارد موردنظر صنف حمل‌ونقل را بر اساس وظایف قانونی و رعایت مسئولیت اجتماعی خویش پیگیری کند.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی بر پیگیری دو نکته موردنظر وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد و گفت: ایشان معتقد است باید از تعدد بخش‌نامه‌های غیرضروری کاسته شود و موضوعات تاثیرگذار بر بخش خصوصی و حوزه حمل‌ونقل با نگاه همکاری و هم‌افزایی از سوی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه موردتوجه باشد و مشارکت حداکثری تشکل‌های صنفی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی مباحث مربوط به تحریم‌های ظالمانه علیه نظام، ملت شریف ایران و مشکلات اقتصادی را مباحثی مفصل با قابلیت تحلیل و پردازش داده‌های اطلاعاتی اقتصاد دانست.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به نقش بسیار مهم حمل‌ونقل در اقتصاد، اشتغال و گردش مالی سالانه کشور بیان داشت: حمل‌ونقل در رشد و توسعه اقتصادی و داشتن نقش اساسی در فرآیند لجستیکی و توزیع کالا و مسافر، همواره در برنامه‌های کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.

آدم‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: اگر بر روی افزایش سهم حمل‌ونقل در رشد اقتصادی کشور هدف‌گذاری شود، انتظار می‌رود در برنامه‌های آتی، قوانین و بودجه‌های سنواتی نیز نگاه ویژه‌ای به حمل‌ونقل صورت گیرد. از طرف دیگر با نگاهی به نقش مثبت و قابل‌توجه حمل‌ونقل در رشد اقتصادی می‌توان پی برد که بخش خصوصی دوشادوش وزارت راه‌وشهرسازی و با همکاری یکدیگر باعث خلق این وضعیت شده‌اند و این موضوع بیانگر آن است که باید وزارت راه‌وشهرسازی و بخش خصوصی مرتبط، بیش‌ازپیش همدلی و اتحاد داشته باشد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در ادامه جلسه ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه‌های روسای تشکل‌های حمل‌ونقل گفت: معاونت حمل‌ونقل در جهت پیاده‌سازی حداکثری نقطه نظرات مطرح‌شده در این جلسه، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

آدم‌نژاد در پایان این نوید را داد که جلسات هم‌اندیشی بعدی با حضور مسئولانی از دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه حمل‌ونقل، لجستیک و ترانزیت باهدف برقراری ارتباط نزدیک و شنیدن گزارش‌های هر یک از تشکل‌های حمل‌ونقل از سوی دستگاه‌های دست‌اندرکار برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجید بابایی - دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی 0 0

    در این جلسه تشکل ها هم نظراتی داشته اند. اصلا جلسه برای شنیدن نظرات آنها تشکیل شده. این که تین نیوز با درج چهار تا جمله از قول معاون حمل و نقل این خبر را پوشش می دهد قابل درک نیست. کار حرفه ای حوزه رسانه می طلبد حداقل بخشی از نظرات تشکل ها را هم منتشر می کردید. شما رسانه کل بخش حمل و نقل هستید نه فقط رسانه قسمت دولتی آن. البته از معاونت حمل و نقل هم انتظار می رود غیر از انتشار چند تا عکس اطلاع رسانی بهتری داشته باشند و حداقل مهمترین دغدغه های مطرح شده از سوی تشکل ها را اعلام نمایند.

    • تین‌نیوز 1 0

      جناب آقای بابایی گرامی همانطور که استحضار دارید در این جلسه خبرنگاران حضور نداشتند و این خبر از سوی معاونت نامبرده برای خبرنگار تین ارسال شده است و تین هیچ مشکلی در انتشار اخبار تشکل‌های صنفی ندارد.

  • مجید بابایی - دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی 0 0

    متشکرم, امید که در جلسات آینده این چنینی رسانه ها هم برای پوشش خبری حضور داشته باشند.