| کد خبر: 180356 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در نشست با مدیر عامل بانک مسکن استان خبر داد :

تعامل با دستگاه های خدمات رسان برای رفع موانع و اتمام پروژه های مسکن مهر

با حضور مدیران راه و شهرسازی استان مازندران و مدیران بانک مسکن استان جلسه ای با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر و سایر موارد برگزار شد.

تین نیوز

با حضور مدیران راه و شهرسازی استان مازندران و مدیران بانک مسکن استان جلسه ای با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر و سایر موارد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، با حضور مدیران راه و شهرسازی استان مازندران و مدیران بانک مسکن استان جلسه ای با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر و سایر موارد برگزار شد. سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در این نشست عنوان کرد: این اداره کل مصمم است با بکارگیری تمام توان و تلاش مضاعف و با همکاری دیگر دستگاه ها پروژه مسکن مهر را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برساند .

وی اظهار کرد: امیدواریم با برپایی چنین نشست ها و جلسات و تعامل دو طرفه به زودی موانع مرتفع شده و شاهد به سرانجام رسیدن پروژه های مذکور باشیم. جا دارد با توجه به محدودیت های مالی دولت از تمامی دستگاه هایی که در چنین شرایطی برای  پیشرفت پروژه های مسکن مهر تلاش می کنند قدردانی کنیم.

نظری گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر در استان باید با همت و تعامل دستگاه های زیر بنایی استان خدمات شهری و زیر بنایی پروژه های مذکور نیز هر چه زودتر اجرایی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه تصریح کرد: مسکن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده ای محسوب شده ، از این رو بر طرف کردن این مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولتها می تواند عاملی مهمی در جهت تعامل ، همدلی و اعتماد  مردم به آن دولت باشد.

نظری در خصوص تعامل دستگاه های خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طی جلسات منظم و پیگیری های مجدانه مسؤلین امر بسیاری از مشکلات با همفکری دستگاه ها کمرنگ شده است.

وی افزود : شورای تامین مسکن استان و کمیته های فنی آن به طور منظم تشکیل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پیگیری می شود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه ضمن اشاره به نقش ارزنده بانک مسکن برای امر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی یادآور شد: باید ساز و کاری مهیا شود تا از توان بانک مسکن استان برای مشارکت و همراهی در امر تبلیغات و اطلاع رسانی برای جذب پیمانکاران و انبوه سازان و هچنین تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت در امر بازآفرینی شهری کمک و بهره بگیریم .

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.