| کد خبر: 176120 |

وزرای انتخاب شده به فکر حل مشکلات مردم باشند

حفظ نیروهای فعلی و پرتوان همچون محمد اسلامی که با صداقت در حال فعالیت هستند اولویت مجلس است و این انتظار می‌رود که وزرای پیشنهادی با کسب رای اعتمادی به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

تین نیوز

یک عضو هیات‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از رویکردهای محمد اسلامی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، گفت: حفظ نیروهای فعلی و پرتوان همچون محمد اسلامی که با صداقت در حال فعالیت هستند اولویت مجلس است و این انتظار می‌رود که وزرای پیشنهادی با کسب رای اعتمادی به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، منوچهر جمالی‌سوسفی، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در  گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی درباره برنامه‌های پیشنهادی محمد اسلامی سرپرست جدید راه و شهرسازی ضمن اعلام حمایت از وی، گفت: آقای اسلامی هم سابقه استانداری را دارند و هم در وزارت راه و شهرسازی به عنوان نماینده در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران حضور داشتند که نشان دهنده فعالیت وی در دو حوزه اجرایی و تخصصی است.

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان ادامه داد: آقای اسلامی شخصیتی علمی است و امید می‌رود که در صورت انتخاب از توانمندی افرادی که در معاونت‌های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در حال حاضر فعالیت دارند بهره‌مندی لازم را ببرد.  

وی در عین حال اظهار امیدواری کرد تا مهندس اسلامی بتواند بخش خصوصی و پیمانکاران را فعال کند و برای توسعه کشور از این بخش ها نهایت بهره‌مندی را ببرد.

جمالی افزود: این انتظار می‌رود تا پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای که وجود دارد به اتمام برسند و در اتمام بخشی از آنها نیز واگذاری به بخش خصوصی انجام شود.  

این نماینده مجلس تصریح کرد: حفظ نیروهای فعلی و پرتوان که با صداقت در حال فعالیت هستند اولویت مجلس است و این انتظار می رود که دولت نیز از آنها حمایت لازم را به عمل آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم وزرای پیشنهادی با رای اعتمادی که کسب خواهند کرد به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

منبع: سايت خبری مرکز پژوهش های مجلس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.