| کد خبر: 175539 |

آخوندی:

◄ آخوندی: باند 29 راست مهرآباد بالای نیم قرن خواهد ماند

وزیر راه و شهرسازی اعتبار پروژه باند 29 راست مهرآباد را 135 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با افتتاج این باند شاهد کاهش تاخیرهای پروازی خواهیم بود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی اعتبار پروژه باند 29 راست مهرآباد را 135 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با افتتاج این باند شاهد کاهش تاخیرهای پروازی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عباس آخوندی در مراسم افتتاح 10 پروژه فرودگاهی در مهرآباد در خصوص اهمیت باند 29 راست عنوان کرد: امروز حدود 270 میلیارد تومان پروژه در فرودگاه مهرآباد با حضور آقای لاریجانی افتتاح کردیم.

وی در ادامه توضیح داد: برای اینکه یک فرودگاه فعال باشد در پشت‌صحنه اتفاقات بسیاری صورت می‌گیرد از همین رو یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در فرودگاه مهرآباد افتتاح شد باند 29 راست مهرآباد بود.

آخوندی ابراز کرد: این باند با هزینه 135 میلیارد تومان به‌صورت کاملاً بتنی انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با افتتاح باند 29 راست مهرآباد از این پس می‌توانیم تمام برخاست هواپیما را از این باند انجام بدهیم، گفت: با افتتاح این باند می‌توانیم در زمان صبح که پیک سفر است و اغلب شاهد تأخیر در پروازها هستیم از دو باند راست و چپ فرودگاه استفاده کنیم که این اتفاق در نهایت باعث کاهش شدید تأخیرهای پروازی خواهد شد.

آخوندی با اظهار به اینکه این باند بسیار مدرن است و طول عمر آن بیش از 50 سال خواهد بود، خاطرنشان کرد: این باند 15 سال گارانتی دارد و کاملاً توسط مهندسان ایرانی انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.