| کد خبر: 175485 |

◄ آخوندی: ما در ایران پروژه‌زده هستیم

وزیر راه و شهرسازی به پروژه محوری مدیران کشور انتقاد کرد و گفت: لازم است با نگاه کارآیی محوری پروژه‌ها را تعریف کنیم.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عباس آخوندی در مراسم افتتاح ده طرح پروژه فرودگاهی مهرآباد عنوان کرد: صنعت هوانوردی، صنعت بسیار سختی است چرا که از طرفی باید به فناوری‌های مدرن دنیا مجهز باشد و از سمت دیگر تیر تحریم‌ها در ابتدا به این صنعت اصابت می‌کند. از همین رو اداره صنعت هوانوردی بسیار سخت است.

او اضافه کرد: بنده همواره از مدیرانی که در صنعت هوایی کار می‌کنند تشکر کرده‌ام، چرا که همواره با تمام این سختی‌ها توانسته‌اند چرخ این صنعت را به حرکت در آورند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه، ما بسیار پروژه‌زده هستیم گفت: پروژه‌زدگی باعث می‌شود  آخر کار نتیجه نهایی مورد نظر خودر را به دست نیاوریم  و به این موضوع توجه نکنیم که در نهایت این پروژه چه کارآیی‌ خواهد داشت و چه مشکلی را از مردم حل خواهد کرد.

آخوندی خاطرنشان کرد: ممکن است صدها پروژه تعریف کنیم اما در نهایت یک مجموعه منسجم که بتواند کارآیی و اثر مطلوبی داشته باشد را به بهره‌برداری نرسانیم.

وی به تعهدات برنامه ششم توسعه در صنعت حمل‌ونقل پرداخت و افزود: ما نمی‌توانیم بگوییم که آیا پروژه‌هایی که قرار است در برنامه شششم توسعه انجام شود در نهایت کارآیی خواهد داشت؟ لذا لازم است ما به سمت کارآیی محوری حرکت کنیم.

آخوندی، نیروی انسانی  متخصص را سرمایه کشور دانست و عنوان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در شرکت فرودگاها و ناوبری هوایی ایران انجام شده پروژه اینگام است که براساس این طرح 100 نیروی متخصص آموزش می‌بینند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.