| کد خبر: 172450 |

◄ آخوندی امروز به کمیسیون عمران می‌رود

رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری کمیسیون عمران مجلس  با وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از راه دانا؛ محمدرضا رضایی‌کوچی گفت: کمیسیون عمران مجلس به قیمت بلیت پروازهای داخلی و به‌خصوص بلیت‌های چارتری اعتراض دارند، همین مسئله باعث شد تا وزیر راه را به مجلس دعوت کنیم تا درباره افزایش قیمت‌ بلیت‌ها جلسه‌ای برگزار شد.

او در ادامه گفت: برای بررسی وضعیت حمل‌ونقل هوایی مسافری کشور امروز اعضای کمیسیون عمران مجلس جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: رئیس کمیسیون عمران مجلس بابیان این‌که 50‌درصد نرخ بلیت به تلاطم‌های ارزی برمی‌گردد و 50 درصد مابقی ریالی است، گفت: به نظر می‌رسد افزایش قیمت‌ها غیرواقعی است و این مسئله باعث می‌شود صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور زمین بخورد.

رضایی‌کوچی به تذکرات پیشین مجلس به وزارت راه و شهرسازی  اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه قول داده بود اعلام کرده بودند که به نرخ تعیین شده برای بلیت پروازهای داخلی پایبند هستند که متاسفانه به دلیل نبود نظارت قیمت‌ها بی‌محابا در حال افزایش است.

او ادامه داد: قیمت بلیت‌ها به‌راحتی قابل‌کنترل است و سازمان هواپیمایی ابزار قانونی این کار را در اختیار دارد اما فکر می‌کنم جدیت در این کار وجود ندارد.

رضایی کوچی به گران‌فروشی باوجود تعیین سقف برای قیمت بلیت هواپیما اشاره کرد و گفت: اگر متخلفی وجود دارد با آن برخورد شود و ملاحظه‌ای نکنیم، در این ملاحظات، روابط دوستانه و رودربایستی‌ها برخوردها صورت نمی‌گیرد و هرکسی به خودش اجازه می‌دهد بلیت را با هر قیمتی که می‌خواهد بفروشد.

این عضو مجلس افزود: در ارتباط با اعتراض جدی به افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه‌ای انجام‌شده که رونوشتی از آن به سازمان بازرسی کشور، سازمان تعزیرات و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.