| کد خبر: 163231 |

◄ اوج پروازهای نوروزی امام با 153 پرواز/ بهره‌برداری از ترمینال سلام در تابستان 97

نمایندگان ایرلاین‌ها در طول نوروز برای پاسخگویی به مسافران بایستی در این فرودگاه حضور داشته باشند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها روزانه متوسط بین 140 تا 153 پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه امام در ایام نوروز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شهرام آدم‌نژاد در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در سال جاری نسبت به ایام نوروز سال گذشته افزایش 14 درصدی در ظرفیت پذیرش مسافر و پروازهای ورودی و خروجی داریم.

وی از عدم افزایش نرخ پارکینگ در فرودگاه امام (ره) خبر داد و افزود: پارکینگ مسقف با ظرفیت هزار و 200 دستگاه خودرو پس از چندین ماه بازگشایی شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از حضور تمام نماینده ایرلاین‌ها در ایام نوروز 97 خبر داد و گفت: نمایندگان ایرلاین‌ها در طول نوروز برای پاسخگویی به مسافران بایستی در این فرودگاه حضور داشته باشند.

آدم‌نژاد خاطرنشان کرد: برای تسهیل در رفت‌وآمد مسافران مسیرهای تاکسی و حمل و نقل عمومی با مسیر خودروهای شخصی از هم تفکیک شده است.

این مقام مسئول در فرودگاه امام با تاکید بر اینکه تمام 60 گیت چک‌ این فرودگاه امام امسال فعال خواهد بود، تصریح کرد: قرار بر این است که به طور میانگین 6 الی 8 پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام انجام شود.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها روزانه به طور متوسط بین 140 تا 153 پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه امام در ایام نوروز انجام می‌شود این در حالی است که طرح نوروزی در این فرودگاه از 25 اسفند امسال شروع و تا 18 فروردین سال 97 ادامه دارد.

وی درخصوص آخرن وضعیت ساخت ترمینال سلام بیان کرد: در حال حاضر مراحل ساخت این ترمینال به صورت دو شیفت در 24 ساعت انجام می‌شود که امیدواریم تا در اوایل تابستان سال 97 به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.