| کد خبر: 158310 |

با حکم وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

◄ انتخابی از جنس عمل/ شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل شهر فرودگاهی امام(ره) شد

وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی شهرام آدم‌نژاد را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی شهرام آدم‌نژاد را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

به گزارش تین‌نیوز، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی شهرام آدم نژاد را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

متن حکم وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس شهرام آدم نژاد

با سلام

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و به استناد ماده ۲۶ اساسنامه و مصوبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۶ مجمع عمومی عادی شرکت و به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب می‌شوید.

در انجام مأموریت محول شده شایسته است به موارد زیر توجه فرمایید:

۱- مهمترین مأموریت ما در دولت وضع و اجرای مقررات به منظور افزایش ایمنی، رفاه، بهبود کیفیت خدمات و حفاظت از حقوق شهروندان است. بنابر این در طراحی و بازنگری سازمان و مدیریت اجرایی و فرایند‌های عملیاتی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر اساس استانداردهای بین‌المللی اقدام نمایید.

۲- ایمنی و استاندارد قوانین غیر قابل شکست در عملیات هوانوردی است. از شما و هیئت مدیره شرکت انتظار می‌رود طی یک برنامه مشخص نسبت به ارتقای موقعیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اقدام نمایید.

۳- شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) سه مأموریت متفاوت مدیریت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ‌ توسعه فرودگاه و مدیریت جاری فرودگاه را بر عهده دارد. نظام ساماندهی این شرکت سه مأموریتی و استقرار نظام حاکمیت شرکتی در آن نیازمند توجه و پیچیدگی‌های آن است. حد اقل شرطی که باید رعایت شود استقرار سیستم مستقل نسبی این مأموریت‌ها، به منظور امکان ارزیابی موفقیت در هریک است.

۴- سیاست دولت مبتنی بر آزادسازی و بیشینه کردن سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی است. در هر صورت لازمه این کار شفافیت و استقرار نظام رقابت در تمام حوزه‌های مأموریت آن شرکت است.

۵- توسعه و مدرن سازی فرودگاه امام خمینی (ره) نیازمند سرمایه‌گذاری فراوانی است، با این وجود افزایش میزان بهره‌وری از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌یافته باید در صدر فعالیت‌ها قرار گیرد.

۶- جذب فناوری‌های جدید و ارتقای فناوری‌های موجود و همچنین آموزش و توسعه نیروی انسانی در فرودگاه امام خمینی (ره) در حوزه‌های عمومی و خصوصی باید مورد توجه باشد.

۷- اهداف مشخصی در طرح توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منظور شده است. برنامه‌ریزی دقیق و تأمین منابع لازم برای دسترسی به آن‌ها و به موقعیت مورد انتظار این فرودگاه در شبکه فرودگاه‌های منطقه باید مورد توجه شما و هیئت مدیره باشد.

۸- استفاده از فناوری‌ اطلاعات در فرودگاه چه در مدیریت سازمان و چه در سهولت دسترسی شهروندان و مسافران به اطلاعات و به خدمات و همچنین خدمات دسترسی به شبکه اینترنت در فرودگاه و سایر خدمات مرتبط مورد تأکید است.

توفیق روز افزون جنابعالی را جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.

عباس آخوندی/ وزیر 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.