| کد خبر: 152955 |

◄ نقش پررنگ رسانه‌ها در کنار تلاش دولتمردان

شهرام آدم‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روز گذشته از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در محل مصلی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

تین نیوز

شهرام آدم‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روز گذشته از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در محل مصلی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

شهرام آدم‌نژاد به همراه تعدادی از مسئولان سازمان راهداری با حضور در غرفه‌های خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، مهر، ایسکانیوز و پایگاه خبری تین‌نیوز به تشریح و تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان به ویژه در حوزه معاونت برنامه‌ریزی پرداخت.

او در این بازدید  به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه تجهیز جاده‌های کشور به سامانه‌های حمل و نقل هوشمند و تاثیر آن در ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات راه‌ها و کاهش سوانح رانندگی پرداخت.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش را موجب توضیع عادلانه سوخت دانست و گفت: این طرح موجب کاهش قاچاق سوخت، حفاظت محیط زیست و جلوگیری از خروج سوخت از چرخه حمل و نقل و موجب توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور می‌شود.

شهرام آدم‌نژاد در خصوص تمهیدات انجام شده برای اربعین حسینی گفت: با توجه به تردد زمینی اکثر زائران اربعین، سازمان راهداری با همکاری دستگاه‌های زیربط بسیج شده‌اند تا زائران سفری ایمن و با آرامش داشته باشند. ناوگان حمل و نقل مسافری جاده‌ای آماده سرویس‌دهی مناسب به زائران کربلای معلی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای او افزود: جاده‌های منتهی به مرز عراق ایمن‌سازی شده‌اند و در پایانه‌های مرزی هم تلاش شده تا امکانات لازم برای زائران ارائه شود. 192 مجتمع خدمات رفاهی در جاده‌های منتهی به مرز برای سرویس‌دهی به زائران در آماده‌باش کامل هستند.

در این بازدید، مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌ها، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری، رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور و مدیرکل دفتر روابط‌عمومی نیز حظور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.