| کد خبر: 145018 |

پنج هزار واحد فرسود در استان قزوین نوسازی و بهسازی می شوند

سهمیه استان قزوین از تسهیلات بهسازی و نوسازی ابلاغ شده در کشور پنج هزار و 98 فقره اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت facility.udrc.ir نسبت به ثبت‌نام ملک خود اقدام کنند.

تین نیوز

 به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رافع ناصری فر با اعلام این خبر افزود: بر این اساس، 300 هزار فقره تسهیلات از سوی 25 بانک عامل به متقاضیان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده در سراسر کشور اختصاص یافته که سهم استان قزوین از این رقم پنج هزار و 98 فقره است .

وی با اشاره به اینکه از امروز این اداره کل با هماهنگی بانک‌های عامل استان اقدام به پذیرش متقاضیان برای دریافت تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده می‌کند، یادآور شد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت facility.udrc.ir نسبت به ثبت‌نام ملک خود اقدام کنند .

به گفته وی، متقاضیان بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری همچنین می‌توانند برای درخواست وام و یا هرگونه اطلاعات به اداره عمران و بهسازی واقع در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز مراجعه کنند .

این مسئول ادامه داد: با توجه به احتمال هرگونه تغییر و تحول در شیوه و محاسبه این وام‌ها، تصمیم گرفته شده تا پرداخت وام‌های جدید بر مبنای سال گذشته، یعنی به ازای هر واحد 400 میلیون ریال با نرخ سود 18 درصد، بدون سپرده با بازپرداخت 12 ساله باشد .

ناصری فر در پایان گفت: هرگونه تغییر در شیوه‌نامه اعطای تسهیلات بافت‌های فرسوده شهری از سوی این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد .

میزان بافت‌های فرسوده شهری استان قزوین یک هزار و 349 هکتار می‌باشد که از این میزان 540 هکتار بافت برای دریافت تسهیلات بهسازی تعیین شده است .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.