| کد خبر: 9101 |

ناجی هواپیمای فوکر ۱۰۰ درحادثه فرود اضطراری مورد تقدیر قرار گرفت

تین نیوز |  کاپیتان هواپیمای فوکر 100 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که در بیستم اردیبهشت ماه سال جاری موجب نجات جان 113 مسافر پرواز مشهد-زاهدان شد طی مراسمی با حضور استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
 
 کاپیتان پرواز شماره 853 شرکت هواپیمایی آسمان به همراه کادر پروازی خود طی مراسمی شامگاه دوشنبه در تالار اجتماعات علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
 
در این مراسم که همزمان با برپایی جشن زمزمه محبت و تجلیل از تعداد 400 زوج جوان برگزار شد از محمد تحویلیان کاپیتان هواپیمای فوکر 100 و سایر همکارانش در این پرواز با حضور استاندار، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان محلی با اهدای لوح یادبود و هزینه سفر زیارتی کربلا تقدیر شد.
 
استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با بیان اینکه اقدام شجاعانه و درایت این خلبان جشن ایرانیان را در شب ولادت با سعادت امام جواد(ع) مضاعف ساخت بیان داشت: خوشبختانه تلاش این کادر پروازی اجازه نداد تا غم و اندوه بر چهره خانواده های چشم انتظار بنشیند و موجی از خوشحالی و شعف را در میان ملت ایران جاری ساخت.
 
علی اوسط هاشمی نجات جان زائران بارگاه ثامن الحجج(ع) را کاری ارزشمند و ستودنی دانست و افزود: این موفقیت در نجات جان مسافران به‌عنوان روزی ماندگار در تقویم خاطرات مردم استان و همچنین ملت ایران رقم خورد.
 
وی با تشکر از نقش و تلاش مسئولانه کادر این پرواز گفت: نجات جان مسافران این پرواز و همچنین پایان خوش بخشیدن به ساعت‌ها دلهره و چشمان در انتظار خانواده ها افتخاری فراموش نشدنی است.
 
در این مراسم که شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از خانواده‌های حاضر در این پرواز و مسئولان استانی برگزار شد از محمد تحویلیان کاپیتان این پرواز، کمک خلبان و سایر کادر پروازی با اهدای هزینه سفر به کربلای معلی تقدیر شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.