| کد خبر: 51988 |

شکایت میلیاردی یک مسافر از شرکت هوایی

تین نیوز | یکی از مسافران آمریکایی شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز" به علت نقص فنی تلویزیون صندلیش، به دادگاه شکایت و غرامت 5 میلیون دلاری طلب کرد.

"کاری دیوید" مسافر آمریکایی سوار بر هواپیمای شرکت "یونایتد" از پورتوریکو عازم نیویورک بود و برای استفاده از تلویزیون، 8 دلار پرداخت کرده بود اما در این سفر 4 ساعته تنها در 10 دقیقه آخر توانست از تلویزیون استفاده کند.
 
دیوید از این مساله به شدت ناراحت شد و تصمیم گرفت به دادگاه مراجعه و 5 میلیون دلار (حدود 16 میلیارد تومان) از این شرکت هواپیمایی غرامت مطالبه کند. وی درعین حال تصمیم گرفت که این مبلغ را با سایر مسافرانی که از ژانویه 2012 از این مشکل رنج برده اند، تقسیم کند.
 
از سوی دیگر "یونایتد ایرلاینز" ادعاهای این مسافر را رد و تاکید کرد که طبق معمول، این شرکت قبل از خرید بلیط از طریق یک مانیتور، خدماتی را که در هواپیما ارایه می شود، اعلام می کند و در این سفر نیز به مسافران اعلام شده که وقتی هواپیما خارج از خاک آمریکا پرواز می کند، تلویزیون و اینترنت آن قطع است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهماندار تابان 0 0

    اونجا بلاد کفره اینجا مثلا اسلام؟؟ خوش بحالشون که رو یقه سرمهماندار پرواز سوسک نیست و اگه بگی شوتش میکنه با انگشت سمتخودت…

  • جابر گودرزی 0 0

    این یعنی حقوق مسافر نه رفتار شرکت ماهان و زاگرس که حتی مسئولین این شرکتها از ترانسپورت شمس العماره سنوات اولیه تاسیس هم کمتر به حقوق مسافر اهمیت میدهند که بعنوان مثال توهین خلبان به مسافرین معترض در پرواز زاگرس یا تاخیرهای چند ساعته بدون پاسخگویی بارها برای مسافرین مظلوم خاطرات زیادی را در اذهان ایشان حجاری نموده است.