| کد خبر: 40845 |

دوره‌های آموزشی پرواز با هواپیماهای فوق سبک در قم برگزار می‌شود

تین نیوز | مدیرعامل مرکز آموزش هوانوردی فرودگاه بین المللی قم از خرید هواپیمای فوق سبک پیشرفته برای این مرکز خبر داد و گفت: به زودی دوره‌های آموزشی برای هواپیماهای فوق سبک در فرودگاه قم برگزار می‌شود.‌
 
خلبان سید محمدرضا سیف با بیان اینکه در مرکز آموزش هوانوردی فرودگاه قم برنامه‌های مختلفی دنبال می‌شود اظهار داشت: برگزاری پرواز تفریحی یکی از اقداماتی است که در این مرکز پیش بینی شده است.
 
وی اظهار داشت: در راستای ارائه مباحث آموزشی و تفریحی چند فروند هواپیمای فوق سبک پیشرفته خریداری و در اختیار مرکز آموزش هوانوردی فرودگاه بین المللی قم قرار گرفته است.
 
مدیر عامل مرکز آموزش هوانوردی فرودگاه بین المللی قم بیان داشت: هواپیماهاى خریدارى شده از نوع zodiac و savana مى‌باشد که در نوع خود بسیار پیشرفته و به روز است و جهت آموزش‌هاى خلبانى از آن استفاده می‌شود.
 
سیف عنوان کرد: در صورت اخذ مجوزهاى لازم در اولین فرصت این سه فروند به فرودکاه بین المللى قم منتقل خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه به زودی دوره‌های آموزشی برای هواپیماهای فوق سبک برگزار می‌شود گفت: علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به مرکز آموزش هوانوردی فرودگاه بین المللی قم مراجعه و یا با شماره ۳۲۶۰۳۴۴۸ تماس حاصل نمایند.
 
دهکده ورزشی فرودگاه قم قابلیت برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی را دارد
سرپرست دهکده ورزشی فرودگاه قم از انجام تمرینات تیم فوتسال بانوان قم در دهکده ورزشی فرودگاه بین المللی قم خبر داد.
 
ابوالفضل ثانی یکی از ظرفیت‌های فرودگاه قم را مجموعه دهکده ورزشی آن دانست و اظهار داشت: مجموعه دهکده ورزشی فرودگاه قم به خصوص سالن ورزشی آن قابلیت برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی را دارد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون در سالن ورزشی مسابقات مختلف ورزشی برگزار شده است، بیان داشت: در این سالن چندین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور، مسابقات فوتسال و انجام تمرینات ورزشی صورت گرفته است.
 
ثانی از اعلام آمادگی جهت تعامل با هیئت‌های ورزشی و نهاد‌ها مبنی بر برگزاری برنامه‌های مختلف به خصوص ورزشی خبر داد و گفت: در این راستا با متولیان ورزش و هیئت‌های ورزشی جلساتی برگزار و آمادگی خود را اعلام نموده‌ایم.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با رئیس هیئت فوتبال قم افزود: طی این جلسه هماهنگی‌های خوبی صورت گرفت و مقرر شد تا تیم فوتسال بانوان قم که در لیگ دسته یک کشور حضور دارد تمرینات خود را در سالن ورزشی مجموعه دهکده ورزشی قم انجام دهد.
 
سرپرست دهکده ورزشی فرودگاه قم بیان داشت: همچنین خانم رسولی سرمربی تیم فوتسال بانوان قم نیز از این سالن بازدید کرد و در خصوص تمرینات تیم در این سالن نظر مساعد داشت.
 
وی ابراز داشت: با توجه به فضای مناسبی که این سالن دارد، زمینه لازم برای تمرین تیم‌ها مهیا می‌باشد و تیم فوتسال بانوان قم نیز از روز ۵ شنبه تمرینات خود را آغاز می‌نماید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.