| کد خبر: 33154 |

احداث۲ پارکینگ با ظرفیت ۵ هزار خودرو در مشهد / خروج فرودگاه هاشمی‌نژاد

تین نیوز | شهردار منطقه 7 مشهد با بیان اینکه 200 کلبه کمپ غدیر آماده خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر است، گفت: دو پارکینگ با ظرفیت 5 هزار خودرو در منطقه 7 مشهد احداث می‌شود.
 
علیرضا عصمت‌پرست ظهر امروز در نشستی خبری که در شهرداری منطقه 7 برگزار شد، در ارتباط با اقدامات هشت ماه اخیر شهرداری منطقه 7 اظهار داشت: یکی از مطالبات دائمی مقام معظم رهبری بحث الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و اقتصاد مقاومتی است و از مدیران خواستند برای این موارد برنامه‌هایی تدوین شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه مشهد در سال 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلامی انتخاب شده ما روی الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت اقدامات خوبی انجام دادیم و کارهای اجرایی آن را در سال آینده عملیاتی می‌کنیم.
 
عصمت‌پرست تصریح کرد: ما در منطقه به دنبال تاسیس یک مجمع خیران هستیم و به سمت تبیین سبک زندگی اسلامی حرکت می‌کنیم و در راستای مجموعه تولیدات عفاف و حجاب نیز حمایت ویژه انجام می‌دهیم.
 
وی عنوان داشت: بعد از ماه صفر در سایت خود اعلام می‌کنیم، شغل یکی از زوجین را که ازدواج به سبک فاطمی و علوی داشته باشند تضمین کنیم.
 
شهردار منطقه 7 مشهد در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی اظهار داشت: شهرداری منطقه 7 مشهد بهترین منطقه در ارتباط با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در بین مناطق است و همچنین در زمینه خدمات و فضای سبز شهری نیز منطقه 7 پیشگام دیگر مناطق است.
 
وی بیان داشت: در زمینه درآمدی رتبه 12 درآمدی را در ابتدای امسال به دست آوردیم که امروز در بین مناطق از حیث درآمد به رتبه سوم رسیده‌ایم که این نشان‌دهنده رشد خوب مباحث درآمدی در این منطقه است و جهت‌گیری ما این است تا پایان ماه جاری به رتبه دوم برسیم.
 
عصمت‌پرست در پاسخ به سئوالی در ارتباط با پروژه‌های مشارکتی بیان کرد: وضعیت پروژه‌های مشارکتی در سال اخیر در کل کشور مناسب نبوده اما با توجه به حضور گسترده زائران، مشهد وضعیت بهتری دارد و نگاه ما این است که بخشی از درآمدها از این محل کسب شود.
 
عصمت پرست در ارتباط با اقدامات شهرسازی منطقه 7 گفت: تدبیرهای لازم برای تغییر رویه پرونده‌های شهرسازی از ابتدای مهر ماه آغاز شده و امروز علاوه بر تخصصی شدن و سبب تمرکز در شهرداری منطقه و در نهایت آرامش بیشتر ارباب رجوع شده است.
 
شهردار منطقه 7 مشهد تصریح کرد: کل اعتبارات عمرانی امسال تا به امروز 268 میلیارد ریال برای 69 پروژه بوده و بالاترین سرانه فضای سبز 28.4 متر مربع است و در امسال 6.2 هکتار نیز به فضای سبز اضافه می‌شود، همچنین از ابتدای امسال 105 هزار متر معابر خاکی با اعتبار 17 میلیارد ریال آسفالت شده و 215 هزار متر مربع نیز روکش آسفالت شده است.
 
عصمت پرست در پاسخ به سئوال دیگر مبنی بر انتقال فرودگاه هاشمی‌نژاد به خارج از شهر اظهار داشت: در ارتباط با انتقال فرودگاه جلسه‌ای با مدیران فرودگاه هاشمی‌نژاد داشتیم و در حال پیگیری و کارهای مطالعاتی هستیم و همچنین به دنبال سرمایه‌گذار خارجی هستیم؛ ما به دنبال ایجاد دو فرودگاه نیستیم و باید فرودگاه هاشمی‌نژاد به خارج از شهر منتقل شود.
 
شهردار منطقه 7 مشهد در ارتباط با احداث پارکینگ در این منطقه عنوان داشت: یکی از معضلات تمام شهرهای ایران به ویژه شهر مشهد کمبود پارکینگ است و چند پروژه در منطقه 7 در حال رصد است که در پهنه عنصری دو پروژه در حال احداث است که دارای 5 هزار ظرفیت پارکینگ است.
 
وی در ارتباط با استقبال از زائران پیاده گفت: هرساله در مبادی ورودی شهر مشهد ایستگاه زائر در نظر گرفته می‌شود و امسال نیز در منطقه 7 تمهیداتی در نظر گرفته که در این راستا 3 هزار متر مربع در حال آماده‌سازی است که از 26 آذر تا 2 دی ماه آماده خدمت‌رسانی زائران است و 200 کلبه کمپ غدیر نیز برای زائرانی که با خودرو به مشهد سفر می‌کنند.
 
عصمت‌پرست در پاسخ به سئوالی در ارتباط با المان‌های شهری نیز گفت: مکان‌یابی برای المان‌های نوروزی انجام شده؛ همچنین مقرر شده بر اساس این مکان‌ها المان ساخته می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهرداری بخش ۳ توکیو و حومه 0 0

    خیلی جالب است شهردار منطقه ۷ شهرداری مشهد واقع در چهارراه مقدم(چون در نزدیک فرودگاه هستند) برای انتقال فرودگاه شهید هاشمی نژاد با سرمایه گذار خارجی مذاکره کرده اند!!!!!!! جل الخالق اگر اینطور است چطور است سند خواهر خواندگی شهرداری خود را با بخش ۳ از شهرداری شهر مثلا توکیو را هم امضا کنند جناب شهردار محترم حضرتعالی هزینه های انتقال فرودگاه را به نقطه دیگر می دانید ضمنا این کمپ زائر هم که کوی پلیس سابق بوده و مسافری که با هواپیما می آید چطور برود تو این کمپ سکنا یابد این کمپ برای مسافران جاده ای مناسب است اصلا تقصیر تین نیوز جان است که اخبار این سطحی را می گذارد تو بخش هوائی ببخشید شما کارتان را ادامه دهید مزاحم نمی شویم