| کد خبر: 3160 |

تشریح دلایل فرود اضطراری هواپیمای زاهدان - تهران در فرودگاه کرمان

تین نیوز |  مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان دلایل فرود اضطراری هواپیمای زاهدان - تهران در فرودگاه کرمان را تشریح کرد.

سیدجعفر ترابی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرود اضطراری هواپیمای زاهدان به تهران در بامداد امروز در فرودگاه کرمان اظهار داشت: در ساعت 26 دقیقه بامداد امروز از فرودگاه کرمان با مرکز اورژانس تماس گرفته می‌شود که هواپیمایی قرار است، فرود اضطراری در این فرودگاه داشته باشد.
 
وی عنوان کرد: بلافاصله تکنسین‌های مرکز به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام می‌شوند و در کنار باند منتظر فرود هواپیمای مذکور می‌مانند.
 
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ابراز داشت: در ساعت یک و شش دقیقه بامداد، هواپیمای زاهدان - تهران که حامل یک بیمار بود، فرود می‌آید و تکنسین‌ها کودک 9 ماهه‌ای را که گرفتار دیسترس تنفسی شده بود، تحویل می‌گیرند.
 
ترابی گفت: این کودک 9 ماهه گرفتار بیماری قلبی و برای درمان عازم تهران بود که در میانه راه دچار مشکل می‌شود و یکی از مسافران هواپیما که متخصص اطفال بود، تشخیص فرود اضطراری هواپیما را می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد، این کودک 9 ماهه دو روز قبل تشخیص بیمار قلبی برای وی داده شده بود که خانواده او‌ کودک را برای درمان به تهران می‌بردند.
 
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:‌ نیروهای اورژانس در ساعت یک و 14 دقیقه بامداد این کودک را به بیمارستان منتقل می‌کنند که طی راه نیز اقدامات احیا اولیه داخل آمبولانس صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: پس از تحویل نوزاد به اورژانس اطفال بیمارستان افضلی‌پور‌ اقدامات احیا‌ پیشرفته برای کودک در بیمارستان انجام می‌شود که موفقیت‌آمیز نبود و کودک در اورژانس اطفال بیمارستان فوت می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.