| کد خبر: 256969 |

نخستین پرواز هواپیمایی الجزیر از شیراز به کویت می رود

فخرالدین کشاورز از پرواز نخستین هواپیمای شرکت الجزیره در مسیر کویت به شیراز خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان فارس، با اشاره به اعزام نخستین گروه زائران استان فارس به سرزمین وحی، گفت: نخستین پرواز هواپیمایی الجزیره در مسیر کویت - شیراز خواهد بود. همچنین ۳ هزار و ۵۵۰ زائر در قالب ۲۵ کاروان از ۱۴ تا ۲۰ خرداد به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فخرالدین کشاورز از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی الجزیره در فرودگاه بین المللی شیراز خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده در راستای افزایش پروازهای خارجی، شرکت هواپیمایی الجزیره از ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ اقدام به برقراری پروازهای برنامه ای در مسیر کویت - شیراز - کویت کرده است.

 کشاورز با اعلام اینکه این پرواز با هواپیمای ایرباس 320 انجام می شود، گفت: پروازهای این شرکت در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷:۳۵ از مبدا کویت وارد فرودگاه شیراز می شود و ساعت ۱۸:۲۰ شیراز را به مقصد کویت ترک می کند.

 وی همچنین با اشاره این که ۱۱ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی در مسیر های بین المللی فرودگاه شیراز فعالیت پروازی دارند، افزود: ایران ایر با انجام دو پرواز در روز سه شنبه هر هفته در مسیر مذکور اقدام به جابجایی مسافر می کند.

به گفته کشاورز آیین بدرقه نخستین گروه زائران حج تمتع ۱۴۰۲ استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، مدیرکل فرودگاه های استان فارس و مسئولین حج و زیارت در فرودگاه بین المللی شیراز برگزار شد.

  مدیرکل فرودگاه های استان فارس تصریح کرد: نخستین پرواز زائران فارس ساعت ۲۰:۱۵ فرودگاه شیراز را به مقصد مدینه منوره ترک کرد. 

 کشاورز  در خاتمه اضافه کرد: همه پرواز ها توسط ایرباس ۳۱۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و در مدت زمان ۶ روز صورت می پذیرد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.